Help!

nee hoor,dat geloof ik niet.Mijn vriend was 9 pond en mijn zoontje net 6.....Dus ik geloof niet echt dat dat ermee te maken heeft....

Ik was maar 5...dus mijn zoontje zat ertussen...en als het wel zo is,kun je er toch niet veel aan doen.Gewoon lekker genieten meid van je zwangerschap.Niet teveel aan denken,anders maak je jezelf gek hoor...

Groetjes...
 
hallo anoniem,
Ik weet niet of het erfelijk is,maar je kan er wel rekening mee houden. Ik was zelf bij de geboorte 4830 gram, en 56 cm(nu ben ik 1.81)en mijn man was een kleine 3300 gram en 48 cm(nu 2 meter)Vanwegen mijn gewicht hield ik rekening met een zware baby en inderdaad hij was 4710 gram. Nu ben ik zwanger van de tweede en houd er gewoon weer rekening mee, maar ik weet niet echt of het erfelijk is. Je kunt het ook aan je verloskunde vragen, en ze kunnen je zelfs ook al zeggen in de loop van je zwangerschap hoe zwaar het kindje ongeveer!!! wordt. Geniet van je zwangerschap.
 
Was er een reden waarom je vriend zo groot was?
Hele grote kinderen zie je vaak als de moeder zwangerschapssuiker heeft gehad, omdat die kindjes als het ware continu teveel suiker krijgen groeien ze als kool.
Als dat bij jouw schoonmoeder het geval was, zegt dat volgens mij niets over erfelijkheid bij jou.

Misschien wel iets om straks bij de VK te melden, zeker als je je er zorgen over maakt.

N.
 
Terug
Bovenaan