Help

hallo
ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest maar ik heb een onregelmatige cyclus maar de laatste was 33 dagen. dus ik zou eigenlijk 21 augustus weer ongi moeten worden maar dat is niet gebeurd. dus dan ben ik nu 2 dagen overtijd. maar ik heb vrijdag getest met een test van Romed en deze was positief. vandaag heb ik een test gedaan van Predictor maar die geef negatief aan. ben ik nu niet meer zwanger dan of wel. en kan ik de testen van Romed en of Predictor wel vertrouwen. want ik weet het niet meer en ik durf nu niet meer te testen want ik ben bang dat ik dan toch een negatieve uitslag krijg. dus de predictor van vandaag was negatief en de test van Romed was positief vrijdag. wat moet ik hiervan denken. graag zo veel mogelijk reacties want ik ben toch eigenlijk wel bang. groetjes van anoniem
 
hoi
ik denk dat je het beste even langs de dokter kan gaan voor de zekerheid.. ik heb een test in het ziekenhuis gehad en bleek toen niet zwanger te zijn, terwijl ik toen al ruim 2 maanden was! geen enkele test is 100%. de dokter zou je door kunnen verwijzen voor een echo, dan krijg je zekerheid.
succes
 
Over het algemeen is bekend dat de romed testen gevoeliger zijn dan andere testen, en de predicitor schijnt juist het minst gevoelig te zijn. Daarom denk ik dat je wel zwanger bent, ga naar de winkel en haal daar een clearblue digitale en doe opnieuw de test, is deze nega ga dan naar de dokter
suc6
daantje
 
Een positieve test wil doorgaans zeggen dat je zwanger bent.

Ik hoor/lees regelmatig (oa op dit forum) dat een test negatief was terwijl iemand wel zwanger was, maar andersom heb ik het eigenlijk nog nooit gehoord.

N.
 
Ik heb twee keer de Clearblue gebruikt en beide keren was deze goed... Dus ik vertrouw op dat merk. Maar wat de andere dames ook zeggen... Weet je het niet zeker, ga dan naar de huisarts. Die kunnen er ook eentje voor je doen.

Succes!
 
Ik heb wel 5 keer de Predictor gebruikt ik was toen 2 dagen overtijd en al de testen zeiden dat het negatief was, dus heerlijk onzeker toen heb ik maar clearblue gebruikt en ja hoor ............ ik ben nu 10 weken zwanger.!!!
 
Terug
Bovenaan