HELP!!!

HELP!!! Ik hoor eigenlijk op het zwanger worden forum maar ik denk jullie kunnen hier misschien erder wat met mijn verhaal. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik word hier helemaal gek van! Ik ben nu 13 dagen over tijd. Heb na 3 en 5 dagen een test gedaan: negatief. Ik heb vrijdag vorige week een test gedaan en deze was een beetje vaag. Vandaag weer een gedaan: Weer negatief. Ik heb last van gevoelige borsten, een opgeblazen buik, heb vaker honger dan normaal, af en toe zeurderig hoofdpijn en steken in mijn buik, net onder de ribben. Ik kan pas donderdag bij mijn huisarts terecht. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!
Wat is er met mij aan de hand??? Ik word hier helemaal gek van. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Help dan alsjeblieft!
 
hallo,melinda
ikzelf heb het niet gehad maar mijn schoonzus wel ook zei had drie zwangerschaps testen gedaan en alle drie negatief,uiteindelijk heeft ze nog 1 test gedaan en die was wel positief,gebruik je trouwens wel ochtendurine? ik zou zeggen probeer nog 1 test en anders wachten tot donderdag.
veel sterkte en succes
 
Bedankt voor jou reactie. Nee, heb geen ochtendurine gebruikt omdat in de bijsluiter stond dat het niet nodig is om ochtendurine te gebruiken. Ga morgen een met ochtendurine doen. Als deze weer negatief is ben ik benieuwd wat de dokter ervan vind.
 
Heb je mijn verhaal gelezen?
ik had ook klachten, en pas na 9 weken een positieve test!! Dus alles kan.
houd je rustig, en probeer het een b tje opzij te zetten. Ook ik heb 6 weken in onzekerheid gezeten...
Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan