help?

ik heb al een tijdje een hele lieve vriend, maar ben vreemdgegaan, we hebben toen wel een condoom gebruikt maar die is gescheurd (ik was op dat moment niet aan de pil, was net klaar met mn strip) toen heb ik bij de dokter de morning-after pil opgehaald, maar daardoor moest ik een maand HET met condoom doen omdat de pil niet betrouwbaar was, maar ik wist niet hoe ik mn vriend moest uitleggen dat we een condoom moesten gebruiken, dus heb ik mn mond gehouden. ik ben nu bang dat ik zwanger ben (is wel van mn vriend dan) maar mn vraag is nu hoe voelde jullie je in t vroege stadium allemaal (lees: de 1e maand) ik heb veel vreedbuien en mn buik is ook iets strakker dan normaal. ook kan ik om de kleinste al gaan huilen. of is dit allemaal toeval? wie weet raad met mn situatie?
 
Ik vind het allemaal heel vervelend voor je, maar zo zie je, had je toch maar niet vreemd moeten gaan. Dan krijg je dit soort dingen!

Waarschijnlijk haal je je allemaal dingen in het hoofd die er niet zijn. Er worden niet veel vrouwen gelijk de eerste maand zwanger, dus dan moet jij wel heel veel pech hebben als dat bij jou wel zo is.

Sterkte met de situatie.
Monique

PS: de "kwaaltjes" die jij noemt had ik allemaal niet in het begin van mijn zwangerschap.
 
Ik denk dat je het beste naar de huisarts kan gaan of zelf een zwangerschapstest kan doen. Misschien maak je je wel zorgen om niets. Ook ik had die verschijnselen niet in de eerste maand. Ik hoop voor je dat alles goedkomt.

Groetjes Daantje39weken
 
Ik kom hier niet om je te veroordelen en ik ga je een antwoord geven op een vraag die je niet gesteld heb, maar waar je toch ook aan moet denken.


Die vermeende zwangerschap even terzijde, het condoom is gescheurd en wat als die andere persoon nou een soa of nog erger HIV heeft? Dan kun je het wel al doorgegeven hebben nu aan je partner....

Ik heb zelf in het verleden wel eens onveilige gevreen (heel erg stom). Nu was het bij jou per ongeluk omdat het condoom scheurde maar ik zou je toch ook willen aanraden om je te laten testen op soa's. Dit kun je anoniem laten doen (tegen een betaling, ik geloof iets 20 euro) bij de GGD, ze testen dan op SOA's en HIV. Ik heb dat zelf ook wel eens laten doen.


groetjes en succes ermee,

Jane
 
Terug
Bovenaan