help!!!

Het is meschien een rare vraag maar kan iemand mij de sympthonen van zwanger zijn beschrijven. Wij willen heel graag zwanger worden en ik moet over een week ongi worden en nu probeer ik goed naar mijn lijf te luisten van of er veranderingen zijn. Het enigste wat ik nu voel is mijn onderbuik een beetje een zwaar gevoel als of hij bij elkaar gehouden wordt.last van mijn borsten heb ik niet ik heb wel gevoelige tepels die ik een week geleden niet haqd.
hopelijk kan iemand mij hepen.
 
hoi, zelf ben ik voordat ik het weet erg moe, of je ziek gaat worden. maar die echte symptomen heb ik niet. test is ook vaak de 1e keer negatief. Ik had een vriendin die ook graag zwanger wilde worden en die voelde(omdat ze het graag wilde)ook iedere maand iets wat haar hoop gaf. Als je iets wil voelen voel je dat ook. Ik bedoel maar dat je het neit echt kan voelen. achteraf zeg je; ja, dat is het. Veel sterkte en ze zeggen toch vaak dat je er minder aan moet denken, hoe moeilijk het ook is.
 
hoi lilly
je kan op www.babybrabbel.org een online zwangerschap test doen!
succes!!
daar stata een klein lijstje wat je dan inmoet vullen en zie je gelijk wat je nog meer kan voelen en zo..

kusjes bibi :)
 
Lilly, zwangerschapsverschijnselen lijken precies op PMS of aankomende menstruatie klachten. Er valt dus geen peil op te trekken. Het enige bewijs dat je zwanger bent is een positieve test. Alle signalen ervoor zeggen helemaal niets.
 
Beste Lilly,

er zijn nogal wat symptomen die op zwangerschap kunnen wijzen en helaas zijn dat ook allemaal symptomen die zonder zwangerschap ook voor kunnen komen. Het kan best nog een tijdje duren voordat je zwanger wordt (je kans is ongeveer 15 procent per cyclus) en je kunt jezelf behoorlijk gek maken door iedere keer op signalen van je lichaam te gaan letten.

Geloof me, ik heb ervaring ;-(
Wij zin bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en ik heb heel wat keren zwangerschapsverschijnselen gehad (misselijk, moe, buikpijn etc) terwijl ik niet zwanger was.... en de keer dat ik het wèl was voelde ik me juist precies hetzelfde als ik me anders voel voor mijn menstruatie!

Dus: laat je niet gek maken, wacht rustig af tot je NOD en ik hoop dat je snel zwanger bent.

N.
 
je moet wachten tot je overtijd bent. dan pas kan je een test doen! dat is het enige uitsluitsel.
en luisteren naar je lijf???!!!
meid DREAM ON....die houd je voor de gek. je kan echt niet gaan luisteren naar je lijf.

groetjes
 
Een beetje geduld hebben is het beste.Verschijnselen zitten meestal ook tussen je oren omdat je natuurlijk zo graag zwanger wilt zijn.De testen die zijn niet voor niets uitgevonden en over ruim een week dan kun je zo'n test doen.
Succes en groetjes Peggy
 
Terug
Bovenaan