HELP !!!

Hallo allemaal

Ik ben 31 jaar en probeer al een paar jaar zwanger te worden en ben sinds maart dit jaar in behandeling in het ziekenhuis.
Mijn vriend en ik zijn allebei onderzocht en ik heb ook een kijk operatie gehad en alles was goed.
Ik heb nu 3 IUI behandelingen gehad en het is nu dus weer mislukt.
Ik vraag mij af of dit ook te maken kan hebben met mijn manier van leven.
Ik werk veel avond en nachtdiensten en leef dus heel onregelmatig (eten en slapen enz) ook rook ik nog steeds.
Kan iemand mij hier antwoord op geven??????
Ik ben er wel veel mee bezig en ben aldoor gestresst als het weer mislukt misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

Ook vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met dat je ongesteld bent en toch zwanger, ik heb dit al een paar keer gehoord dat dit mogenlijk is en hoe kan dit en komt dit vaak voor? merk je dan niet dat dan niet aan je lichaam?

Wat is het advies als je denkt dat je zwanger bent als je ook ongesteld bent?

Groetjes Martine
 
heyt advies zowieso als je graag zwanger wilt worden is om ernaar televen, foliumzuur slikken en zeker stoppen met roken, gezond eten en leven.een nachtdienst is geen probleem als je je maar verder gezond houdt.
als ik dan lees dat je zo graag wilt he, waarom rook je dannog? elke trek ontneemt je kindje een ademhaling denk daar eens aan!!! ik ben gestopt toen ik ook met de pil stopte moest er niet aan denken dat ik een adenteug van mijn kindje ontnam ook al zou ik nog niet weten dat ik zwanger was, knijp je als het er eenmaal is ook zo'n 500 keer per dag even zijn keel dicht?
nogmaals als je het nou echt zo graag wilt leef er dan naar! dan komt het vanzelf allemal goed, ik zal niet zeggen dat je niet moet stressen, dat zeggen alleen mensen die hier totaal gen ervaring mee hebben, toch heb ik 2 vriendinnen die allebei op het moment dta ze het echt opgegeven hadden tohc na 8 jaar zwanger raakten...
hel veel sterkte
 
weet je wat ik niet snap als je zo graag kinderen wilt en al in het ziekenhuis loopt dat je dan nog steeds rookt terwijl je weet dat dat slecht voor de vruchtbaarheid is,is roken dan zo belangrijk?????
stop er toch mee,wees sterk voor het kindje dat je heel graag wilt.
groetjes B
 
Martine, inderdaad: stoppen met roken!! NU!!! Heeft je arts daar niets over gezegd?? Want niet alleen beschadig je daar je kindje mee (als je zwanger raakt) maar je VERMINDERD ER JE VRUCHTBAARHEID door!!! Goh, ik dacht dat als je al zolang bezig bent om zwanger te raken en te maken hebt met onvruchtbaarheid, dat je dit soort dingen toch verteld moet zijn en er naar zou leven. Maar goed. Roken en veelvuldig drinken bij zowel vrouw als man (jawel!) staan al jaren bekend als een negatieve factor voor vruchtbaarheid. Dus ik zou met je vriend eens goed naar je leefstijl kijken.
Nachtdiensten lijken me ook geen probleem, tenzij je cylus erdoor in de war raakt?

Foliumzuur slikken is inderdaad belangrijk, maar bevorderd niet je vruchtbaarheid. Het is bedoeld voor een goede aanleg van het vruchtje. Je moet het al slikken voordatje zwanger raakt. Nu dus, want je weet niet wanneer dat gebeurt. Het is gewoon een vitamine B, kan geen kwaad als je niet zwanger bent.

Zwanger zijn en toch menstrueren lijkt me meer iets dat je je zelf inbeeldt of hoopt omdat je dat graag hoopt. Er zijn natuurlijk verhalen van vrouwen die een innestelingsbloeding (bevrucht eitje nesteld zich in de baarmoeder en daar komt wat bloed bij vrij) aanzien voor een menstruatie, en er dus pas heel laat achter komen dat ze zwanger zijn. Dat kan. Maar maand in maand uit menstrueren, niets verder merken aan je lijf en toch zwanger zijn, is natuurlijk heel onwaarschijnlijk.
Als je toch twijfelt kun je er natuurlijk altijd een testje tegenaan gooien. Die dingen hoeven niet duur te zijn. Maar geloof me, de meeste vrouwen hebben echt wel door wanneer ze zwanger zijn hoor! Je lijft verandert heel snel door de hormomen, en je voelt je al snel heel anders....Los van de zwangerschapskwaaltjes die je erbij krijgt.
Ik hoop heel erg dat het bij jullie gaat lukken, heel veel succes en hopenlijk kom je terug met goed nieuws!

Enne.... sterkte met stoppen met roken!
 
Wat is het advies als je denkt dat je zwanger bent als je ook ongesteld bent?

Wakker worden, lijkt mij. Ongesteld en zwanger gaan niet samen, ik had gedacht dat dat anno 2004 geen geheim meer hoefde te zijn voor een vrouw van 31....

En ja... als je je zelf toch gek wil maken: doe een test om je uit je droom te helpen.

Mischien kun je beter gaan posten bij "zwanger willen worden".
 
zeg anoniem, leef jij dan zelf in de middeleeuwen? er zijn echt genoeg mensen zwanger en ook de hele zwangerschap ongesteld!!!! merken pa siets als ze moeten bevallen, dus niet van die sneren graag, gewoon een beetje vriendelijk en als je daar moeite mee hebt, reageer dan niet, koop en boksbal ofzo.

martine, geef jij nog een reactie op degenen die zo vriendelijk waren op jou te reageren, al is het mischien niet wat je hoopte?
 
Jemig, doe eens ff normaal met z'n allen zeg. Panisch stelletje! Tuurlijk is roken niet gezond, maar zo'n drama als dat jullie ervan maken hoeft nou ook weer niet zeg! Wat hier kan ik me hieraan ergeren zeg aan dit zwangere weeige gelul! Gatverdamme zeg.
 
Ik lees de reacties (helemaal mee eens) en val om van verbazing om de jouwe! Jeetje je vraagt advies en wordt vervolgens boos als je aangeraden wordt niet meer te roken?!?!?! Wat voor reacties wil je dan; mensen die met je meepraten? Ik snap niet dat je uberhaupt kunt roken, laat staan als je zo graag zwanger wilt worden als dat jij zegt. Misschien moet je dan toch maar eens goed lezen wat er op de verpakking staat "Roken is dodelijk"!! dus HOE KUN JE dit je kind aandoen!!
Als je dit niet wilt horen vraag dan niet om reacties...
Ik zeg dan ook verder niets meer!
 
Terug
Bovenaan