help

mijn nod was vorige week woensdag zaterdag verloor ik een beetje bruine slijm ging ervan uit dat ongi volgde zondag echter niks maandag ook niet dindsga ochtend getest een hele lichte strep alleen in het licht zichtbaar,in de middag kreeg weer een beetje bruin rood slijm ben ik nou zwanger of niet.heeft iemand dit weleens meegemaakt.ben zo onzekerwat denken jullie geef a.u.b. je gedachtegroetjes malika
 
Hoi Malika! Ik heb die twijfel zelf ook gehad bij mn eerste zwangerschap! Ik weet niet wat voor zwangerschapstest je hebt gehaald, maar het is heel normaal en komt heel vaak voor dat als je 2 streepjes te zien moet krijgen voor een positieve test, dat het ene streepje lichter is als de andere. Dus neem van mij aan, dat als je echt 2 streepjes ziet, dat je dan ook echt zwanger bent! Alleen bevat je urine waarschijnlijk niet niet zoveel hCG (een stof die je aanmaakt wanneer je zwanger bent) Enne, het bruinige/rode afscheiding wat je verliest dat kan gewoon oud bloed zijn wat nog in je zat. Dat is niks ernstigs! Mijn zoontje is nu anderhalf jaar en ik ben nu zwanger van de tweede! 14 weken!
Geniet ervan

Groetjes Wendy, Mike, en als mn gevoel het goed heeft wordt het een meisje, dus ook de groetjes van Jessie :)
 
Hoi Malika,

De streep die je tegen het ligt wel zit, kan natuurlijk ook het kader zijn wat verkleurd als je zwanger bent. Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen als ik jou was.
Zelf heb ik de fout ook wel eens gemaakt dat ik dacht zwanger te zijn, maar dat het gewoon het kader was .
Ik duim voor je dat het raak is!

groetjes Mosy
 
Terug
Bovenaan