help

Hallo meiden

k ben 9w5d zwanger.
Maar heb sins vanmorgen na het plassen
dat ik licht bloed verlies.
Kan iemand mij misschien helpen daar door dat komen. En wat ik er misschien tegen kan doen.

Alvast bedankt. Penny
 
Hallo Penny,
KAn het zo zijn dat je (kort) voor de bloeding geslachtsgemeenschap hebt gehad? Hier schijn je ook (lichte) bloedingen van te krijgen. Als de bloeding langer aanhoud zou ik de vk/gyn bellen. Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen en geen risico's nemen. Ik zou niet wachten tot de volgende dag. Als je er ook krampen bij hebt, meteen bellen.

Succes.


 
hallo penny

toen ik 8 weken zwanger was had ik ook licht bloedverlies en hevige buikpijn maar alles was in orde ik heb een inwendig onderzoek laten doen in het ziekenhuis om het zeker te weten
om jezelf gerust te stellen zou ik je aanraden om dat ook te doen.

groetjes
 
Ik had ook bloedverlies tot zeker 12 weken. Soms ook best hevig. Kreeg vervroegde echo (met 9 weken) en alles bleek in orde. Ik had erg moeite met mijn stoelgang in die periode. Kan ook een reden zijn geweest van die bloedingen. Of een flinke niesbui zei de VK. Ben inmiddels 27 weken zwanger maar weet nog goed hoe onzeker ook ik was. Zou als ik jou was ook vragen om een vervroegde echo.
 
Hallo,
ik had bij mijn eerste kindje soms ook licht bloedverlies. (beetje bruin achtig). Dit is oud bloed uit de baarmoeder. Dit wordt door de groeiende vrucht naar buiten geduwd. De vrucht zit veilig in de vliezen en het bloed komt van buiten de vliezen uit de baarmoeder. Als je geen hevige krampen hebt is er waarschijnlijk niets aan de hand.
 
Het hoeft niets te zijn; sommige vrouwen verliezen wat bloed rond de periode dat ze normaal ongesteld hadden moeten worden. Of het komt idd van het vrijen. Als het enkel een beetje bloedverlies is zou ik me geen zorgen maken. Doe je dat wel, bel dan even je vk.
 
Hoi damens

Bedankt voor jullie berichtjes ik heb gelukkig geen bloedigen mee gehad alleen die dag. Huisarts zei ook dat dat normaal is en dat er niets aan de hand is. Nogmaals bedankt.
 
Terug
Bovenaan