help

hoi
Ik heb een vraag ik heb gisteren met plassen twee keer dat ik bruine afscheiding heb .Ik heb verder geen buikpijn of krampen .Heb ook goed geslapen vannacht ik had het vanmorgen ook nog een keer .Ik ben nu negen welen en 2 dagen en heb met 6 weken en 5 dagen een echo gehad en hebben wij het hartje horen kloppen .Moet ik van het ergste uitgaan of kan dit gewoon oud bloed zijn.Woensdag heb ik weer een echo .ik heb nu ook maandverband voor maar daar zit niks in .het is ook geen helder rood bloed wie heeft dit ook meegemaakt.
 
Hoi,

Ik heb in de eerste 16 weken van deze zwangerschap 4x zo ´n bloeding gehad,(rond de 6e week,bruinverlies en rond de 9e week bruinverlies en rond de negende week bloedverlies, rond de 16e week bruinverlies)
nu ben ik 30 weken en alles gaat prima,
Als je je erg zorgen maakt is het helemaal niet gek als je contact zoekt met je Gyn of VK,

Succes Jeanette
 
Hoi,

Ben nu zwanger van me vierde kindje en tijdens alle zwangeschappen heb ik bloedingen gehad. Ik weet dat Bruin bloed niet erg is, dat kan inderdaad wat oud bloed zijn. Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Als het rood bloed is dan zou ik wel even aan de bel trekken. Hoeft ook niets ernstigs te zijn. Je kan het bijvoorbeeld krijgen als je gemeenschap heb gehad of harde ontlasting. Je baarmoedermond is nu erg gevoelig en week, dus reageert het erg snel op dat soort dingen. Maar als je je echt zorgen maakt, dan kan je natuurlijk altijd bellen met de verloskundige. Die vinden geen enkele vraag te veel of te gek. Je kunt beter 5 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig. Heel veel succes en plezier nog met de verdere zwangerschap.

Groetjes Jolanda
 
Als je de zwangerschapskalender van deze site bekijkt, dan zie je bij week 7 of 8 staan dat 20 tot 30% van de zwangere vrouwen nog wel eens bloedverlies heeft. Maar zoals Jolanda zegt, bij twijfel gewoon bellen.
Groetjes
 
Hoi,

Ook ik heb bij het plassen te maken gehad met eerst bruin en daarna rood bloedverlies. Het was eigenlijk per keer maar 1 veeg. Toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld en zij vertelde dat het echt geen kwaad kan. Zolang je geen pijnlijke krampen hebt, kan het bloed uit een gesprongen adertje komen of moest je eigenlijk rond die datum ongesteld worden (in mijn geval)Na twee dagen hield het bloedplassen op. Nu ben ik dik twee weekn verder en woensdag krijg ik ijn eerste echo. Spannend!

Groetjes Suzanne (9,5 week zwanger)
 
Dat had ik ook, en zelfs met wat bloedige afschijding (een druppel of 5) Volgens mijn ha komt dat door dat mijn baarmoedermond een beetje geirriteerd is. Bruinigheid kan komen door wat oud bloed wat er uit sijpeld. Dont worry mijn echo was goed, nu 8 wk en 4 dagen!
 
Ik had met acht en een halve week ook ineens bruine afscheiding. Ik mocht die week gelijk komen voor een echo en het bleek om een randbloeding van de baarmoederwand te gaan en had dus niks met de vrucht te maken. Het hartje klopte gelukkig. Herkend iemand dit verschijnsel? groetjes x
 
Terug
Bovenaan