help

help ik kwam net tot mijn grote schrik dat ik donkerbruin bloed verlies heb ik heb de vk gebeld en die zei dat het erbij hoort maar ik ben zo bang dat het verkeerd gaat heeft iemand hier ervaring mee.
liefs melanie
 
Hoi Melanie,

Vaak is het zo dat als je donker gekleurd bloed verlies, het nog oud bloed is, wanneer het helder rood is zou er wel iets aan de hand kunnen zijn maar hoeft dus ook niet.
Ik verloor met 16 weken in ene helder rood bloed en dat kwam doordat de placenta voor de uitgang zat, ik heb rust moeten houden een week lang daarna is het niet meer voor gekomen en dat placenta is ook naar mijn rug toe gegaan tijdens de verder groei van de baarmoeder.
Probeer je maar niet te druk te maken, het beste.

Bobbian
 
Hallo Melanie,

Niemand wil je ongerust maken. Toch zou ik er op staan dat er een echo gemaakt moet worden. Ik verloor ook bloed en het bleek fout te gaan. Ik verloor niet veel en had geen buikpijn. Ook ik werd in eerste instantie gerust gesteld. Na twee dagen nog een klein bloed toch nogmaals bellen. Het bleek er al niet meer te zitten.
Toch kan het ook gewoon innestellingsbloed zijn. Laat het even nakijken dan voel je jezelf ook wat geruster.

gr. barbara
 
Terug
Bovenaan