HELP

Hallo allemaal

Ik zit normaal op het forum zwanger worden en weet nog niet of ik zwanger ben NOD 21 febr. Mijn vraag aan jullie is: Welke symtomen hadden jullie toen je net zwanger was? Ik heb heb last van raar gerommel in mijn buik, pijnlijke borsten, Hoge temp., en een opgeblazen gevoel alsof er een luchtballon in mij zit kan ook maar weinig eten (zit gauw vol) Ik weet dat alle zwangerschappen anders zijn maar wou het wel eens van jullie horen
Alvast bedankt
Groetjes een wanhopige dame!
 
Ik had nergens last van, ook gewoon ongesteld geworden de 1e keer. Alleen bleef de menstruatiepijn erna aanwezig. Heb zeker tot 10wk last hiervan gehad, daarna kwam de misselijkheid, vermoeidheid e.d. pas.

Succes!

Groetjes, Esther (37wk)
 
ik ben een hele poos bezig geweest om zwanger te worden telkens in beelden of denken dat je symptonen heb maar telkens niks werd gewoon ongi maar 2 mmand geleden zzonder dat ik er erg in had geloofde er zelfs niet meer in denk ik want was er niet meer zo mee bezig en zonder dat ik dacht ergens last van te hebben was ik 4 dagen overtijd en zwanger maar toen merkte ik het wel hoor heel erg moe verhoogde temp en gevoelige borsten
 
Terug
Bovenaan