Help

Gisteravond toen ik nog even ging plassen voor MvM zag min urine er gewoon uit. Maar bij het afvegen had ik een donkerbruin met rode afscheiding. En dat met 6 weken en 2 dagen. Vorig jaar ging het bij mij mis met 6 weken en 5 dagen. Dus ik ben nu bang dat het weer fout gaat. Want toen ik op mijn buik ging slapen had ik het idee dat mijn borsten ook minder pijn deden. Nu druk ik er soms op en dan doet het soms wat pijn. En het is trouwens wel bij die twee vegen gekleurde afscheiding gebleven. Vandaag lijkt alles nog goed te gaan. En vorig jaar had ik echt helder bloed wat gewoon uit me liep. Maar daarna was dat ook weer een poos over. Is hier iemand die mijn verhaal herkent en mij een klein beetje hoop kan geven. Ik ga morgen denk bellen of ik woensdag mag langskomen voor een echo ipv een weekje later.
Liefs Nance
 
hoi nance

gewoon even bellen of je langs mag komen voor een echo, dan heb je zekerheid.
soms doen ze ook een bloedtest waarin ze kunnen zien of je hormonen dalende zijn.
succes,debby
 
Hallo Nance,

Waarschijnlijk is het in jouw geval de vrucht die zich aan het innestelen is. Hier heb ik namelijk bij mijn eerste zwangerschap ook last van gehad, ook precies zo als jij het omschrijft. Maar als je het echt zeker wilt weten kun je inderdaad het beste even bellen voor een echo. Veel succes.

Judith
 
Hoi,
Ik heb ook met een week of 7 of 8 wat bloedverlies gehad (zelfs met flinke steken en krampen van onderen) en later in de zwangerschap nog een aantal keer zonder krampen. Bij mij was er uiteindelijk niets aan de hand en inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon. Ik begrijp dat je je druk maakt, zeker omdat het al eens mis is gegaan. Maar het kan dus ook zijn dat het niets te betekenen heeft. Heel veel sterkte en succes!
 
Terug
Bovenaan