help

Hallo,
 Even een vraagje, ik heb vanaf mijn navel rondom pijn, dus buik en rug, met name met hoesten, hikken en soms met lachen, ook voel ik het af en toe bij het lopen, wie o wie weet misschien wat dit kan zijn, ik ben pas net zwanger!
 
hoi,

ik zou het niet weten. Bij mij rommeld het ook steeds en heb ook pijn in mn rug.
Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en dat kwam helemaal goed.
Ben nu 6wk zwanger.

gr Kyra
 
hoi.
ten eerste gefeliciteerd.
ook ik ben net zwanger en had/heb erge last in mijn onderbuik gehad, met niezen ed was dit erger. ook heb ik t toen op t forum gezet en er werd veel gezegt dat je lichaam erg bezig is.
als je bloedverlies hebt of de pijn wordt heel erg moet je de huisarts bellen, werd me ook verteld. het gaat nu stukken beter met me,maar dat komt ook omdat ik me niet meer zo druk maak om de pijn.
sterkte ermee.
 
hoi.
ten eerste gefeliciteerd.
ook ik ben net zwanger en had/heb erge last in mijn onderbuik gehad, met niezen ed was dit erger. ook heb ik t toen op t forum gezet en er werd veel gezegt dat je lichaam erg bezig is.
als je bloedverlies hebt of de pijn wordt heel erg moet je de huisarts bellen, werd me ook verteld. het gaat nu stukken beter met me,maar dat komt ook omdat ik me niet meer zo druk maak om de pijn.
sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan