HELP!

Mijn kleintje ligt lekker met zijn voetjes naar beneden...waar hij lekker aan het trappelen is. Maar ik vind het een enorm eng/vervelend gevoel! Het is net alsof hij met zijn voetjes de opening aan het open trappelen is! Heeft iemand hier ook ervaring mee? En is  je baarmoeder daartegen bestand  (blijft ie goed  dicht??)
 
Oeh, wat een gemenerik! Ik denk niet dattie de opening open kan trappen hoor, heb ik nog nooit gehoord! Ons frummeltje zat een paar weken geleden ook regelmatig onderin te trappelen, inderdaad een vervelend gevoel, misschien helpt het om over je onderbuik te wrijven, zodat het kind een andere positie aan neemt? Wacht maar tot hij/zij tegen je ribben tekeer begint te gaan, ben je helemaal blij! (die kunnen wel gekneusd raken door trappen)

groetjes
Manky
 
Hoi,
Ik kwam even langssurfen en toen zag ik deze vraag. Nee je kleintje kan met geen
mogelijkheid je baarmoedermond beschadigen of openen. Gelukkig niet.
Dat gebeurt alleen als de tijd rijp is onder invloed van hormonen. Anders niet.
Geniet nog van je zwangerschap. Ook al kan het soms pijnlijk en onzeker zijn.
Het gaat zoooooo snel. Mijn zoontje Quinten is alweer 10 maand!!!! Echt snel.
Groetjes Melanie
 
hoi,
mijn eerste heeft tot aan zijn geboorte volkomen stuit gelegen, dus met de voeten beneden. We hebben ook geprobeerd hem nog te draaien, maar dat is niet meer gelukt.
Om elk risico uit te sluiten heb ik toen een geplande keizersnee gehad.
Het eerste wat hij deed toen hij eruit kwam was de arts een trap verkopen, want hij is er op zijn kop uitgetild.
Hoop voor je dat hij nog draait en je normaal kan bevallen, want een keizersnee is geen pretje. Maar als hij niet draait, kan je ook normaal bevallen, echter zou ik het goed met de arts overleggen wat voor risico's de baby kan lopen.
Gr.
Adren
 
Terug
Bovenaan