Help???


Wie kan me helpen met het volgende....

Ik ga zojuist naar de wc en mijn onderbroek is redelijk bruin/rood van de afscheiding(denk ik) bij het afvegen werd het wc papier ook bruin/rood... wat nu?? Is dit het begin van een miskraam??

Help????

groetjes
 
Hoi Odette,

Ik kan me voorstellen dat je er van schrikt, ik heb namelijk precies hetzelfde gehad! Ik schrok me rot en dacht ook dat het misschien een miskraam zou zijn,maar ik had verder nergens last van.
Mijn vk zei dat het waarschijnlijk niets ergs was en dat het innestelingsbloeding kon zijn. Het is daar sowieso allemaal wat gevoeliger nu. Een miskraam schijn je ook wel echt te herkennen met veel buikpijn en een soort van weeen.
Het kan in ieder geval nooit kwaad om je vk te bellen, daar zijn ze voor! Ik denk en hoop dat ze je gerust kan stellen en dat alles gewoon in orde is!

Ze zeggen trouwens dat zolang het bruinachtig bloed is het geen kwaad kan, en wanneer je last hebt van een helder bloedverlies je meteen contact moet opnemen met je vk.

Erg he, al die onzekerheden en bijkomende zorgen? Ik merk in ieder geval wel dat ik het heel spannend vind (ben zwanger van de eerste) en ben blij als ik mijn eerste echo heb gehad en zelf kan zien dat alles in orde is en dat er een klein mensje groeit!

Groetjes,
Lily.
 
Hoi Bren en lilly,

Bedankt voor jullie snelle reaktie, Ik heb meteen gebeld met de vk en mag morgen even voor een echo naar het ziekenhuis. Gewoon ter geruststelling, wat duurt een avond en nacht dan lang!!

Je zou denken dat als je (zoals ik) voor de 2e keer zwanger bent, je alle kwaaltjes en pijntjes wel kent of herkent....maar nee, en net als bij mijn eerste maak ik me nu weer zo'n zorgen!!

IK HAAT DE EERSTE TWAALF WEKEN!!!!!
Waren ze maar vast voorbij!

Lilly, hoeveel weken ben jij?

Meiden, nogmaals dank en jullie horen morgen van mij!

 
Hoi Odette,
Ik ben waarschijnlijk nu zo'n 7 weken zwanger, maar naar mijn idee is het een weekje korter aangezien ik altijd een hele onregelmatige cyclus had! Maar over 2,5 week heb ik mijn eerste echo, dus dan zullen we het precies weten!
Hoe ver ben jij nu Odette?

Groetjes,
Lily
 
Hoi lily,

Ik ben woensdag 12 weken.....voor mij is het aftellen begonnen naar die week, toch best vervelend dat afwachten en niets kunnen doen.

Ik hoop dat met jou alles goed is en dat je een beetje geniet van je zwangerschap, het is en blijft iets heel bijzonders.

groetjes en wie weet tot later!

Odette
 
Hoi meiden,

Ik heb vanmiddag mijn echo gehad, wat was ik gespannen zeg! De gyn zag het aan me en we zijn maar meteen gaan kijken. Op het scherm verscheen een heel klein maar levend kindje met hartje!!! Ik begon van alle spanning heel hard te huilen en beide mannen schrokken ervan!!! Ik ben door het dolle heen!!

Ook bleek mijn termijn te moeten worden bijgesteld met een paar dagen. ipv 11+2 blijk ik 11+6 te zijn wat inhoud dat ik morgen 12 weken ben!!!!!!

Ik kan niet geloven dat het me zo zou raken, maar ik was echt enorm gespannen en nu voel ik me enorm opgelucht.

Meiden, ik ga even genieten van het goede nieuws en een kopje thee drinken.

Bij jullie alles ok???

groetjes Odette
 

Hoi meis goed dat je gebeld hebt. En nu heb je meteen al je echo gehad! Leuk is dat he...? Ik ben blij voor je dat het allemaal goed is met je kleine.

Ik ben nu bijna 23 weken dus ik heb de onzekerheid wel gehad gelukkig!

Nou geniet van je zwangerschap,

Kus Bren.
 
Terug
Bovenaan