help

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

8 augustus was  de eerste dag van mijn laatste menstruatie, ik weet nu sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en nu was ik net naar de wc geweest en zie ik wat bruinig bloed/slijm in mijn inlegkruisje en met afvegen ook. Wat kan dit zijn? Ik maak me een beetje zorgen.

Ik hoop snel op wat reacties,

Groetjes Tijgertje

hoi,

Het kan heel goed de innestelingsbloeding zijn, er zijn veel vrouwen die dat hebben en dat heeft verder gelukkig niks te betekenen.
Helaas zit er niet veel anders op dan wachten tot je de eerste echo krijgt om meer zekerheid  te krijgen.
Gebruik je trouwens standaard inlegkruisjes? Want dat is niet goed hoor, is te broeierig en daar kun je weer allerlei infecties van krijgen.
groetejs Elke

Hoi,

Dit kan de innestelingsbloeding zijn.
Het vruchtje nestelt zich in de baarmoederwand en dat kan gepaard gaan met wat boedverlies.
Probeer je niet teveel zorgen te maken,stressen is niet goed voor je en de komende weken heb je energie nog hard genoeg nodig haha.
Blijf je het bloedverlies houden neem dan contact op met verloskundige of huisarts.
Helaas kunnn ze niks doen aan bloedverlies.Het is afwachten en afwachten.

Groetjes Mama24

Hoi,

Ik probeer me ook niet druk te maken maar vindt het wel moeilijk. We zijn namelijk bijna 1.5 jaar bezig geweest om zwanger te raken. En ik vind het gewoon nog steeds moeilijk te geloven dat ik echt zwanger ben   en denk weleens misschien word ik wel gewoon ongesteld of heb ik nou wel goed gerekend weet je wel.........maar het lijkt mij niet dat een test zegt dat je zwanger bent als je niet zwanger bent.

Groetjes Tijgertje

Hoi,

Ik heb 't ook gehad, toen ik 7 weken zwanger was. Het was een innestelingsbloeding - ik ben nu 10 weken en heb afgelopen vrijdag een echo gehad, en die was goed.

Als je je erg zorgen maakt, kun je aan je verloskundige vragen om een echo. En anders via de huisarts - die stuurt je dan door naar de gyn. Niet echt fijn, meteen zo "medisch" worden (ik ben ook bij de gyn geweest, en ben blij dat ik vanaf nu naar de vk mag).

Heel veel sterkte!
~Hilde

helpp::::,

ik ben verschrikkelijk bang,ik kan niet wachten tot morgen,moest iemand in het begin van de zwangerschap ook heel vaak naar de wc om te plassen,ik wil morgen mijn urine laten controlen,misschien is het een blaasontsteking,en heb ook buikpijn

grt

Hoihoi,

Ik ben nu ook 10 weken zwanger en heb  omstreeks de 5de week ook last gehad van bruinige afscheiding. Ik heb het met de vk over gehad en die zei dat het heel normaal was en dat dit inderdaad innestelingsbloed is. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo. Superspannend........

Over dat vele plassen, dat is heel normaal. Ik heb daar zelf ook last van en moet om de 20 minuten naar de wc.

Ik doe trouwens mee met Moeders voor Moeders. Doen jullie daar ook aan mee??

Groetjes
Anoniempje73

Ja tis erg onzeker altijd die eerste weken. Met dat innestelingsbloed maar ook met de ongesteldheidspijn die je krijgt. Die hoort bij de zwangerschap ook maar je bent natuurlijk gelijk bang dat je ongesteld word.
Ik was blij toen ik op 12 weken zat. Ik heb me erg druk gemaakt daarvoor. Het leek wel een eeuw te duren voordat ik zover was. Ik herken die onzekerheid maar al te goed. Bij elk vreemd dingetje speurde ik het hele internet af op zoek naar mensen die het ook hadden. Doe ik nog steeds af en toe trouwens. Dus gewoon maar afwachten. Ik denk ook gewoon innestelingsbloed. Ook omdat het bruin is. Ik hoop het wel en dat je een hele mooie zwangerschap krijgt!

Terug
Bovenaan