help

A

Anoniem

Guest
goedemorgen

ik had even een vraagje ik geef borstvoeding uit de fles. maar ik wil stoppen daarmee en gewoon flesvoeding gaan geven omdat ik te weinig afkolf en omdat de kleine er niet genoeg aan heeft .

maar ik weet niet of je in 1 keer kan stoppen met kolven of dat je het moet afbouwen en ik heb ook gehoord dat je een strakke sport bh moet dragen wie kan mij helpen aan een antwoord.

groetjes melanie en naomi

Weet uit ervaring met mn schoonzus dat je het moet afbouwen....
Denk dat je deze vraag beter op het forum 0-1 jaar kunt `zetten en dan bij het kopje ' voeding'!
Succes ermee!
L81(34 wkn)

Hoi Melanie,

Toen ik na 5 maanden stopte met BV en overging naar de fles. heb ik dat rustig afgebouwd. Een sport BH had ik niet nodig. Ligt denk ik ook een beetje aan hoeveel stuwing je hebt. En natuurlijk hoevaak je per dag nog BV geeft.
Als  er te veel druk op mijn  borsten kwam kolfde ik alleen de druk eraf.
Aangezien BV gebasseerd is op het principe, er wordt alleen aangemaakt wat er ook wordt afgenomen. Loopt de BV dan razendsnel terug. Bij mij was het met een paar dagen bekeken.
Er zijn wel een aantal websites waar je informatie kunt vinden.
als je bij google: borstvoeding en afbouwen in tikt vind je ook een hoop advies.

succes ermee
groetjes janneke

Hoi,
Als je BV wilt blijven geven, maar dan life, dan moet je zeker geen strakke sport BH gaan dragen. Dat houdt alles tegen, knelt je borsten af. Een goede voedingsbh is wel belanrijk. Ik had een paar hele dure gekocht, maar uiteindelijk (ik heb ruim een jaar BV gegeven) vond ik de voedingsbh's van de Hema het fijnste.
Je kunt ook altijd je verloskundige nog vragen he, over BV en het consultatiebureau.
Succes ermee!
Patricia

Terug
Bovenaan