help

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ik heb vanmorgen een test gedaan. Toen ik m gedaan had was er gelijk 1 streep te zien. Ben toen me aan gaan kleden en toen ik een minuut of tien daarna weer keek was er een lichte tweede streep te zien. Heb ik te lang gewacht met kijken of ben ik echt zwanger? Heb nog nooit eerder een tweede streep gezien, maar ben bang dat ik me te blij maak

groetjes mo

als het   goed is staat op de gebruiksaanwijzing na hoeveel tijd het resultaat niet meer betrouwbaar is. Volgens mij is dat langer dan 10 minuten, dus ik denk dat ik je mag feliciteren! Doe anders voor de zekerheid nog een test, dan weet je het zeker.

groetjes, Ellen

Hai Mo,

Mijn tweede streepje was ook heel licht na een tijdje wachten, waardoor ik ook twijfelde.
Toen heb ik gewoon nog een test gedaan en dat tweede streepje was echt heel blauw.
Het schijnt ook te komen doordat je nog niet genoeg hormonen in je urine hebt. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik zou gewoon nog een test doen als je twijfelt.....

Groetjes, Patries 34,5wk

Hoi,
Op de meeste testen staat dat je hem na 1 minuut moet aflezen en dat de uitslag die dan op het venster staat de goede uitslag is. Sommige testen verkleuren later nog iets, maar dat is geen betrouwbare uitslag. Ik zou voor de zekerheid een tweede test doen, morgen of overmorgen (als er evt meer hormoon aanwezig is). Ik zou kiezen voor de testen van clear blue die geven geen enkele twijfel over de uitslag.

Hoi

Ik ben vandaag wat bloed verloren dus ben bang dat de r.d. in aantocht zijn. Wel jammer maar ik had het al in mijn achterhoofd gehouden. Op naar de volgende ronde

groetjes mo

Hoi Mo,

het kan best zijn dat je, als je maar een beetje bloed hebt verloren het een innestelingsbloeding is. Dus houd de moed er in.

Wat die streepjes betreft: ik heb van alledrie mijn zwangerschappen de testen bewaard en die zijn nog steeds te zien. Ik zou inderdaad over een paar dagen nog maar een test doen als het bloedverlies niet door zet.

Ik zal voor je duimen.

Veel liefs...

Terug
Bovenaan