Help!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik kom hier ff een berichtje plaatsen in de hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb dinsdag een test gedaan omdat ik maandag (volgens een cyclus van 28 dagen) ongesteld had moeten worden. (laat in de ochtend getest)  Negatief!
Donderdag heb ik 1 druppel bloed verloren. Volgens een cyclus van 31 dagen had ik donderdag ongesteld moeten worden. Heb dus vandaag (in de namiddag en na een paar glazen water) een test gedaan. Je moest wel heeeeeeeeeeeeel goed kijken maar dan zag je toch wel een heeeeeeeeeeel licht streepje.
Wie herkent dit en kan ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben??
Ik doe in ieder geval morgenochtend nog een test met ochtendurine en dan hoop ik dat ik me gauw bij jullie aan mag sluiten.

Liefs,

Tamara.

Ik denk wel dat je zwanger bent, ja. (maar hang me dr niet aan op!) Ik had ook de eerste keer testen een heeeeel licht streepje, en toen met de predictor negatief, maar was echt zwanger!! na een paar dagen was het streepje nog steeds heel licht maar iets donkerder geloof ik. Ik hoop voor je  dat je zwanger bent en alvast voorzichtig gefeliciteerd! groetjes cerise, 17w6d

Hey Cerise,

Je hebt gelijk gehad.
Ik ben inderdaad zwanger.
Tis nog wel heel pril dus hopen dat alles goed blijft gaan.
Bedankt voor je felicitatie.

Liefs,

Tamara.

Hoi Tammie,

nou, van harte gefeliciteerd hoor. Ik had ook een heel licht streepje, en die was de volgende dag alweer verdwenen. Maar inmiddels ben ik 8.3 weken zwanger hoor. Maak je dus maar niet te druk.

Groetjes Sharon.

Terug
Bovenaan