help

A

Anoniem

Guest
Hallo   hier een bloemig bloempje

Ik zit met een ingewikkelde kwestie   goed opletten want het is nogal ingewikkeld hoor!!
ik heb in oktober een miskraam gehad..

Nu 2 maanden later weer zwanger, maar helaas wat bloed verloren niet veel maar 1 dagje en gestopt met bloeden.. nu had ik voor alle zekerheid al een afspraak gemaakt bij de verloskundige kreeg een inwendige echo en de vk zag niks ze zei dat het ook om een vroeg zwangerschap kon gaan ? maar dat ik thuis nog een test moest doen en als die positief was dan mochten we over 2 weken terug komen ... een maal thuis gekomen een digitale test gedaan van clear bleu!! daarstond niet zwanger ..dus vk weer afgebeld ,, maar tot mijn verbazing heb ik vandaag een test gedaan van kruitvat en die gaf wel degelijk twee heldere strepen aan !!! ik   snap er werkeijk geen houtje meer van ....mijn vraag komt nu Wie heeft er ervaring met die digitale testen van clear bleu?? en   volgens mijn gevoel ben ik nu wel goed zwanger???? help mij

xxeen bloemig bloempje..

Hoi bloemig bloempje,

Ik heb inderdaad ook een test van Clear Blue gedaan die ik niet helemaal vertrouwde. Daarna toch maar de digitale test gekocht, en deze bleek wel degelijk zwanger aan te geven. Bij de gewonde test was het een heel vaag streepje, en bij de digitale een duidelijke : Zwanger.
Ik ben er dus erg tevreden over en zou deze ook aan iedereen aanraden.

Ik wil je de moed niet laten verliezen, maar het kan zijn dat je inderdaad een miskraam hebt gehad, en daardoor nog wat HcG hormoon in je lijf hebt. Maar daar zou ik nog even niet van uitgaan hoor! Eerst een nieuwe test doen.
Succes en ik ga voor je duimen.

Groetjes Mylène

Hallo bloemig bloempje,

Als jij eerst een test hebt gedaan die niets aangaf, kan het zijn dat je te weinig hcg in je lichaam had. Het is dan te zwak voor die test.
Nu een paar dagen later heb je een test gedaan die twee streepjes aangeeft, maar dat is toch geweldig! Een streepje is een streepje. Als je hcg in je lichaam hebt kan het dus niets anders aangeven. (Er wordt natuurlijk steeds meer hcg aangemaakt)  Dit zou dus betekenen dat je echt zwanger bent!
Meid heb er vertrouwen in, ik heb ook een mk gehad en ben nu bijna 38 weken zwanger. Meestal zegt je gevoel al genoeg en als jij het gevoel hebt echt zwanger te zijn, dan zal dat ook wel zo zijn. Bij  mijn eerste zwangerschap had ik ook het gevoel dat het niet goed zat en bij de tweede wist ik zeker van wel.
In ieder geval van harte gefeliciteerd! Laat je niet gek maken en probeer er een klein beetje van te genieten!

Liefs Mineko

hoi hoi

bedankt voor jullie reacties!!   ik ga na het weekend nogmaals een test doen en als die nog steeds 2 strepen aangeeft dan bel ik meteen de verloskundige.. dus ben heeel benieuwd.... doei doei

dikke kus bloem

Hoi.

Ik heb ook een miskraam gehad en ik was direct daarna weer zwanger. Ik heb na mijn miskraam nog een digitale test gedaan die inderdaad aangaf dat het echt over was.

Ik heb inmiddels door mijn drie zwangerschappen heel wat ervaring met testen in ik kan je zeggen: de digitale zijn betrouwbaarder in het signaleren van het HcG hormoon, dan die met de streepjes. In die zin: als de digitale ook maar een zweempje van het hormoon ziet: dan staat er heeeeeeeel duidelijk: zwanger. Terwijl je dan bij een gewone test nog niks ziet. Maar als jij na je digitale test een gewone hebt gedaan met twee hele duidelijke strepen, dan is er meer van het hormoon in je lijf gekomen sinds die tijd. Ik zou dan zeggen, je bent toch alsnog zwanger. Maar ik wil je ook geen valse hoop geven.
Als ik jou was zou ik inderdaad morgen ofzo nog eens weer testen. Als het dan weer aangeeft dat je wel zwanger bent, dan zou ik maar een voorzichtig heel blij gaan worden!

Succes.

Het zijn spannende tijden voor je.

Hoi hoi  

ik zou graag nog meer reacties willen lezen........

x bloem

hoi bloempje.

ik las donderdag je bericht al. er kwamen nare heriningen in me naar boven.
ik las jouw bericht voor aan mijn vriend omdat ik zat te twijfelen om te reageren.
we besloten maar om het niet te doen. maar nu las ik je volgende bericht dat je meer reacties wilde lezen en nu kon ik het toch niet laten.

mijn vorige zwangerschap was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
zoals jij schreef, is het bij mij precies het zelfde gegaan.
ik had wel het stofje in me, maar er was niks te zien. toen ik bloed verloor ben ik gelijk weer naar de gynaecoloog geweest en ze zagen nog steeds niks. toen zijn ze verder gaan zoeken en bleek ik dus een bbz te hebben.
te zwangerschapstesten die ik deed toen ik vermoedde dat ik zwanger was gaf 2 keer niet zwanger aan en 1 keer wel zwanger. ik wist niet wat ik nu moest geloven.
het waren ook verschillende testen. 2x clear bleu ( 1 keer negatief, 1 keer positief) en 1 keer van de etos.

ik wil je absoluut geen valse hoop geven, daarom zat ik dus zo erg te twijfelen.
het hoeft immers geen bbz te zijn, het kan ook zijn dat het kindje nog zo jong is en jouw lichaam het stofje later aan maakt. ( of nog niet zo veel is)
ik zou zeggen, wacht nog heel even af, doe nog een test en bespreek het met je gyneacoloog ( of verloskundige).
als je weer een echo hebt en ze zien niks, maar je hebt nog wel t gevoel dat er iets is, vraag dan of ze even verder willen kijken.

ik hoop dat ik je niet heb laten schrikken.
en ik weet nog steeds niet of ik nu wel goed heb gedaan aan dit berichtje.
ergens vind ik dat je het moet weten, anderzijds wil ik je niet van de kaart brengen.
ik hoop dat we snel goed nieuws zullen horen.

heel veel liefs, do
36 wkn+5 dgn

Weet bijna zeker dat het geen bbz is omdat je daar toch heel veel buikpijn en krampen bij  moet hebben ....???!!    
Maar schrik niet van je verhaal hoor  want heb me er al op ingesteld dat er niks zit   en ben altijd erg postitief en niet klein te krijgen ( klein maar dapper) Ik wacht gewoon af en we zien wel hoe het lopen gaat..

kus  bloem  

Terug
Bovenaan