help

hallo,ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en ben steeds 3 weken overtijd ben daar gisteren voor naar de dokter geweest die zei dat dat niet goed was en dat hij vermoede dat ik helemaal geen eisprong hebt,daarom moet ik deze maand vanaf het begin van mijn menstruatie beginnen met temperaturen om te zien of er wel een is.voor dat ik met de pil begon was ik heel regelmatig ongestelt daarom vind hij het ook zo raar.nu is mijn vraag als blijkt dat ik er geen een hebt moet ik naar de gyn.WAT KAN IK DAAR VAN VERWACHTEN EN IS DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN,wie kan mij hier meeer over vertellen?
en ook over dat temperaturen?

Hoi Lissy,

Ik heb zelf waarschijnlijk ook geen of geen goede eisprong en dit is gelukkig prima op te lossen. Je bloed word onderzocht en aan de hand daarvan kan je gyn zien of je wel voldoende hormoon in je bloed hebt is dit niet het geval en je hebt geen eisprong kan dit met medicijnen opgewekt worden (clomid)

Je kunt het beste de eerste dag van je ongi beginnen met tempen, want dan is je temp het laagst. Je moet iedere dag voordat je opstaat en het liefst op hetzelfde tijdstip tempen. Als je temp stijgt met 0.3 en je temp blijft vervolgens hoog heb je je eisprong gehad. Zakt hij weer na zo`n 14 dagen komt je ongi eraan,,,blijft hij hoog heb je kans dat je zwanger bent!!

Bij mij gaat hij dus omhoog maar na een dag of 2 zakt hij weer, dus heb waarschijnlijk geen eisprong.

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan