help!

hallo allemaal,
ik was net zo positief aan de klus na mn dipje vorige week. maar nu werd ik vanmorgen wakker en ging naar de wc: vrij veel bloed en ook heel helder, echt bloed zeg maar. (niet bruin) het is dag 15 van mn cyclus en ik verwacht mn ei morgen of overmorgen. ik heb wel vaker tussentijdse bloedingen maar dan is t na klussen of t is bruinig (oud bloed?) ik was helemaal overstuur vanmorgen, maar nu weer rustiger omdat t weer weg is. maar vandaag weer klusdag dus dan is dat niet echt fijn en komt t misschien weer terug (geen zin ook in klussen met dit soort ellende...) heeft iemand dit ook wel ns gehad? ik weet niet of mijn vroegere tussentijdse bloedingen voor of na mn ei waren. ik dacht er na, maar gezien mn temp heb ik m nog niet gehad. ik heb trouwens wel meteen het ziekenhuis gebeld en ik kon niet telefonisch overleggen dus heb een afspraak gemaakt. gelukkig is die vrijdag al, maar ik maak me wel zorgen. ik ben heel bang dat er al weer verklevingen of een cyste zitten aangezien ik ook steeds pijn heb en endometriose terug kan komen. brrrr jongens ik krijg de rillingen al als ik t schrijf...
dat wordt dus even doorbijten tot vrijdag, heb helemaal geen energie meer om weer met dit soort tegenslagen om te gaan..............
liefs, lis

Jemig Lis wat vervelend! Ik hoop dat het niet erg is. Er zijn zoveel redenen waarom een vrouw wat bloed kan verliezen en het is meestal helemaal niets ernstigs toch!? Ik verlies nooit bloed rond mijn ei maar ik weet wel dat veel andere meiden dat wel hebben.
Ik hoop dat ze je vrijdag gerust kunnen stellen!
Liefs Inge

hoi inge, ik ben er nog...
ja, is dat zo, dat er van alles kan zijn en t wel vaak is? dat is wel een geruststelling. t zag er zo anders uit dan anders, maar misschien is dat wel helemaal niet zo raar na zo' n operatie (je gaat van alles verzinnen he?) ik hoop ook maar dat er niks ernstigs aan de hand is...thanks, lis

Als je geopereerd bent kan er van alles loskomen wat helemaal gaan kwaad kan. Ik vloei al de hele week. Geen zorgen maken hoor! Komt echt goed!
Liefs Inge

Hoi Lis,

Geen idee, wat het kan zijn! Ik heb ook weleens bloedverlies gehad, maar dat kwam echt na de klus!! Ik hoop dat alles goed zit!! Vrijdag gelukkig al naar de gyn!!!Succes

Liefs moi xxx

Hee Lis,

Dat was effe schrikken, meis!
Hadden we het gisteren nog vrolijk over 'vanjantenkanteren' en nu dit... niet fijn voor je.

Wel goed dat je meteen voor een afspraak hebt gebeld en vrijdag al terecht kunt. Beetje vreemd is het wel, maar wat Inge ook zegt, het komt wel vaker voor en hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn, hoor!
Hou je taai en probeer te ontspannen tot aan vrijdag!

Liefs, Suus

Hoi Lis,

Ohh, meid wat naar voor je. Snap wel dat je je daar zorgen over maakt.
Heb zelf ook wel eens een paar dagen helderrood bloed verloren, net als een ongi, maar dan wel minder en geen buikpijn. Dit was zo rond mijn eisprong (weet het niet meer precies) en duurde ruim 4 dagen. Ik heb er nooit naar gevraagd en heb het ook nooit meer gehad maar ik heb ook geen endometriose dus weet het niet.

Sterkte met wachten tot vrijdag!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan