Help!!!!!!!

Haai Dames

Ik heb jullie hulp even nodig.
Vanochtend deed ik een digitale zwangerschapstest van Clear Blue. En er stond:
Zwanger!!!!!!!!!!!!!!
Kan het zijn dat Clomid hier invloed op heeft en dit niet betrouwbaar is.

Of zou het echt, ben ik zwanger???????

Ik durf nog niet goed blij te zijn, maar mijn hart maakt sprongetjes!!

Tamara

Nou, volgens mij gaat een Clearblue test echt niet zomaar aangeven dat je zwanger bent. Dus conclusie: volgens mij ben je hartstikke zwanger!!! In dat geval van harte gefeliciteerd, supergaaf!!!!! groetjes

He jij bent echt zwanger hoor die digitale zwangerschapstesten gaan dit niet zomaar aangeven. Zover ik weet kan clomid hier geen invloed op hebben er zitten wel hormonen in maar niet zoveel hormonen dat die die een zwangerschaps test op postitief kunnen laten komen. Heel veel plezier met je zwangerschap en ga er lekker van genieten.

Groetjes Leonie

Hai Tamara,

Volgens mij ben je inderdaad zwanger. Ik denk niet dat die test zomaar, tja, zwanger aan gaat geven, toch? Doe nog een test bij je arts zou ik zeggen of laat desnoods bloed prikken. Maar wat ik eigenlijk nog wil zeggen, (als het echt zo is, wat vet zeker zo is..begrijp je het nog?) GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP, Geniet ervan meid.

Groetjes Sabrina (Sab)

Hoi Tamara,

Een zwangersschaptest reageert echt alleen positief op het zwangerschapshormoon. Dus gefeliciteerd!! Maar ik kan me voorstellen dat je het bijna niet kan geloven. Gewoon snel een afspraak maken met de gyneacoloog... en kun je het met eigen ogen zien.  
Succes!!!

Groetjes
T.

Terug
Bovenaan