Help!!!!!!

Hallo,

Ik ben 25 jaar en een goeie 3 maanden geleden heb ik een miskraam (eerste kindje) gehad op 14 weken, ons kindje had maar geleefd tot 9 weken. Nu moet ik voor de 3maal ongesteld worden. Ik heb al een hele week menstruatiepijn en af en toe een misselijkgevoel, maar er zijn nog steeds geen rode duiveltjes te bespeuren. De eerste maal duurde mijn cyclus 29 dagen, dan 33 dagen en nu ondertussen al 35 dagen. Ik ben echt radeloos, zou ik een testje halen, ik weet echt niet wat ik moet.

Isabelle

Hallo Isabella!
Absoluut een test doen.
Ik had ook een week ongesteldheidspijn rond de tijd dat ik ongesteld moest worden, maar zwanger bleek te zijn!!!
Heb helaas na 9 wk een mk gehad, maar hoop voor je dat je zwanger bent.
Laat je het even weten?
Gr. Set

Voor mij is het immiddels 4 mnd geleden dat het misging. Mijn altijd zo regelmatige cyclus van 35 dgn is flink overhoop gehaald, de laatste keer zaten er maar liefst 45 dgn tussen. Uiteraard heb ik toen een test uitgevoerd die negatief was. En ja hoor die zelfde dag waren die rode duiveltjes er weer.teleurgesteld maar heb me ongemerkt er veel te druk over gemaakt waardoor ze maar niet langs kwamen. Ik zou dus ook zeker aanraden die test te doen en of heeeel gelukkig te worden of toch maar weer maadverband te gebruiken. Laat je het even weten of we blij voor je kunnen zijn?

Hallo iedereen,

Ik heb maandagmiddag een testje gedaan en zoals verwacht was het resultaat negatief. Maar ondertussen zijn we al weer 2 dagen verder en is er nog geen spoor van mijn ongi. Het is om er de muren van op te lopen en dan die pijn, ik heb da nog nooit gehad. Ik weet niet meer wat ik moet, meer dan afwachten kan ik niet zeker. Misschien maak ik me gewoon te druk en komen ze daardoor niet door.

Groetjes

Terug
Bovenaan