help

mijn dochtertje noa is inmiddels 9 maanden oud, maar ze slaapt nog niet door, ze word zo,n 6 tot 10 keer per nacht wakker en wil ze een paar slokjes drinken.
ik heb alles al geprobeerd van een flink bord pap voor het slapen gaan en laten huilen,of haar later naar bed stoppen , maar dat werkt niet, ik ben wanhopig en moe , het is zo,n lief meisje echt waar, maar snachts pffff ik word er gek van
groetjes romy
ik hoop dat jullie tips hebben
 
Hoi Romy,

Dit is echt zwaar voor jullie!
Ik kan me goed voorstellen dat dit op gaat breken. Je hebt echt al veel geprobeerd.

Slaapt ze overdag veel?? Misschien dag en nacht ritme omgedraaid?
Heb je het op het CB al voorgelegd? (waarschijnlijk wel)Misschien hebben zij nog meer "oplossingen" die je zou kunnen proberen.

Als ik je zou kunnen helpen zou ik het direct doen.
Zelf hebben wij er gelukkig geen problemen mee gehad.
Maar toch wil ik je een berichtje sturen om een hart onder de riem te steken. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing zodat jullie zelf ook weer tot rust kunnen komen.

Kop op!

Veel liefs van Jolanda

 
Hoi Romy,

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn zoontje en ben van de week naar een magnetiseur geweest en geloof mij het helpt. Mischien heb je er iets aan.

Gr. Rianne
 
Je zou je kindje ook een nachtje uit logeren kunnen doen. Klinkt extreem maar ik ken gevallen dat kinderen door sliepen. En het mes snijdt aan 2 kanten: kun je zelf ook uit rusten!
Ik weet wat het is want onze dochter sliep met 6 mnd pas door. Ik weet hoe je je voelt, ik ben verbaast dat je het nog zo lang vol houdt! Succes en sterkte!
Ik bedenk me opeens dat onze dochter doorsliep op het moment dat we haar speen met een clipje aan de slaapzak vast maakte.
 
Terug
Bovenaan