help

Goh heb ik weer.
Vanochtend pak ik mijn dochter en nam haar op de arm. Toen wou ik even haar deur dicht doen en had ik haar, ja stom!, alleen bij haar bips vast en ze klapt zo achter over!! ik schrok me rot! ze schrok even toen ik haar weer terug douwde en liet even een jengel maar daarna was ze weer vrolijk. Ik neem aan dat er nu toch niets aan de hand is? een baby is toch erg flexibel?
 
Hoi Regina,
Ja, daar schrik je van he? Ik heb het ook een keer gehad...mijn zoon huilde even van de schrik denk ik en daarna was er ook niets meer aan de hand.
Als ik jou was zou ik je er niet te veel zorgen over maken.
Groetjes Danielle
 
Is ze toen ergens tegen aan gestoten of is ze alleen maar achterover geklapt? En hoe oud is ze? Let even op of ze zich anders gedraagt, zo ja bel je even de huisarts. Zo nee, dan zal het wel loslopen. En echt heel dom vind ik het niet hoor, ze zijn soms zo beweeglijk dat je wel 4 armen mag hebben om ze goed vast te houden. Zoiets gebeurd gewoon een keer, hoe voorzichtig je ook bent.
 
Hai Regina,
Ik weet niet hoe oud je dochtertje is maar kinderen zijn heel erg flexibel hoor. Mijn dochter viel met 1 jaar van boven naar beneden van de trap. Ze had helemaal niets. Niet eens een blauwe plek of bult op haar koppie.
 
Terug
Bovenaan