help

Goedemiddag,

Ik weet niet zo goed waar ik het anders moet schrijven dus vandaar maar op dit forum. ik ben 14 juli bevalen van een dochter,met haar gaat het heel goed. Maar met de moeder iets minder ik heb een geweldige zwangerschap gehad geen klachten helemaal niets. Maar na de bevalling heb ik zoveel pijn in m'n onderrug het is niet normaal meer ik ben hiervoor al bij de fisio geweest maar daar had ik het idee niet verder te komen, ik loop nu bij de chiropractor m'n rugpijn is inmiddels over maar nu heb ik pijn in mijn bil ik kom hier niet vanaf.Wie kan mij helpen wie heeft dit ook gehad of ben ik de enige? Het is echt een vervelende pijn die niet minder wordt.
Bedankt.

Linda
 
Ik heb dit ook gehad, alleen dan niet na mijn zwangerschap. Bij mij was er een tussenwervelschijfje ietsje verschoven waardoor ik last van mijn rug kreeg. Hoe langer ik ermee door bleef lopen hoe meer ik een houding aan ging nemen zodat het geen pijn meer deed, maar daardoor liep ik helemaal scheef. Ik heb de eerste periode Mensendieck therapie gehad, dat hielp wel even. Daar leer je dus een goede houding aan te nemen, misschien til je verkeerd, zelfs bij stofzuigen kun je al een verkeerde houding hebben. Bij mij heeft uiteindelijk wel chiropractie gewerkt, maar ik blijf een zwakke rug houden, bij vochtiger weer en als ik veel getild heb, dan gaat het mis. Ik zou toch nog even terug gaan naar je fysio of de huisarts, want hoe langer je ermee blijft lopen hoe meer er strakjes gedaan moet worden om het weer in orde te krijgen. Succes
 
Terug
Bovenaan