help

hoi

ik heb bij mijn zoontje van een uitslag ontdekt maar weet niet wat het is. het begint bij zijn linker tepel en loopt door zijn oksel naar de rug tot bijna aan zijn rechter oksel lijkt wel of  er een lijntje getrokken is  het is 2 tot 3 cm breed rood van kleur en er zitten wat blaasjes op sommigen bijna op elkaar.

toen ik de paar blaasjes zag wat erg weinig van is dacht ik eerts aan waterpokken maar adt is het niet nog nooit zulke waterpokken.

weet iemand misschien wat het is? Hij zelf heeft er geen last van.

alvast bedankt.
melek

hoi,

ben vanochtend gelijk naar de huisarts geweest en die zei dat het gordelroos was.
en we hebben een kuurtje en zalf gekregen en moeten volgende week terug voor controle.
rare is dat mijn zoontje geen waterpokken heeft gehad tenmiste er was niks te zien op zijn huidje. en gordelroos kunje alleen krijgen als je waterpokken hebt gehad.

maar goed kijken hoe de medicijnen werken

gr. melek

Hoi Melek,

Ik heb weleens gehoord dat kinderen ook waterpokken kunnen hebben, maar dat ze dan bijvoorbeeld maar een paar plekjes hebben en dat het dus niet opvalt. Dan denk je dus dat jouw kind het nog niet heeft gehad en later blijkt dus van wel. Misschien heeft jouw kindje het dus héél licht gehad en heeft hij nu daarom die gordelroos?!

Wel fijn als het geen last geeft, want als volwassene kan je van gordelroos wel ontzettend beroerd worden.

Succes en ik zou zeker in de gaten houden wat de medicijnen doen.

Groetjes
Lies

Dat heb ik ook wel eens gehoord over waterpokken. Vaak zit het dan alleen achter de oortjes. En als je kind veel haar heeft, zie je dat niet.
Hopelijk werkt het kuurtje gauw!

liefs Danielle

Terug
Bovenaan