help

allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik had nog even een vraag voor hannie. Hoelang heb je steeds die andere voedingen geprobeerd en welke geef je nu? Alvast bedankt
 
Sorry Lies dat het zo lang moest duren voor een reaktie. Maar ik zit meer op het forum voor de ontwikkeling, daar de voeding beter ging.
De andere voedeingen uitproberen adviseren ze vaak dat je dat een paar dagen moet volhouden, maar met sommige voedingen had ik het al per dag bekeken. dan spuugde ze zoveel dat ik dacht dat de vorige voeding beter ging dus terug nar het oude!!!!
Ik zit nu op de frisolac comfort met 1 schep rijstebloem, (al met 2.5 mnd me begonnen) en 1 schepje johannesbroodpitmeel, deze voeding zeven in het flesje voor de klontjes) Mevrouw was tevreden met 5 flessen van 200 cc, maar nu zit ik op 4 omdat ze een fles wijgerde, en ik maak ze nu aan voor 165 cc voeding omdat ze erg veel spuugde. Ze blijft allert en druk, dus ik denk dat het nu beter gaat. Nu ze een fles mist ben ik aan het fruithapje begonnen om aantevullen!
Dus kijk naar eigen inzicht een beetje wat goed is voor jouw kindje!
Ik hoop dat je intussen al wat hebt gevonden en anders heel veel succes met het uitzoeken wat goed voor jullie is. Laat het me weten ik ben erg nieuwsgierig!!!!

Succes en knuffel voor die kleine!!!
Groetjes Hannie
 
Terug
Bovenaan