HELP!!!

Mijn zoontje van bijna 7 maanden wil geen sap. Ik heb van alles geprobeerd, roosvice, water, diksap, baby's 1e sapje. Ik laat hem zelfs met het flesje spelen, in de hoop dat hij het dan spelendewijs wel drinkt. maar hij moet het absoluut niet hebben. Hij krijgt 3 flesjes friso2 van 210cc, een fruithapje en een groentenhapje. Ik ben bang dat hij toch wel te weinig vocht binnen krijgt. Wie heeft er een tip voor mij dat hij toch wel iets anders dan melk wil drinken???
Alvast bedankt.....
 
hoi mijn dochter wou het ook niet hoor, heb een goede tip van cb gehad... uit een rietje laten drinken,,, en dat werk bij haar perfect,,, mischien een idee!!
 
Waarschijnlijk vind hij het te koud. Is natuurlijk vreemd, altijd warme drank en nu koud. Misschien helpt het om het een beetje te verwarmen, dusdanig dat het dus net niet koud is.
Succes.
 
Bedankt voor jullie reacties, heb vanmorgen het cb gebeld en hun hebben mij geadviseerd om hem uit een bekertje te laten drinken...en wat denken jullie????...NEE dus..Danielle ik zal jou tip morgen uitproberen, en dan laat ik het wel ff weten...Nogmaals!! BEDANKT allemaal...
Groetjes..
 
hoi mijn dochter van 6 maanden wil ook geen sap. echt absoluut niet. ze protesteert al als ze de fles en ze ziet dat er geen melk in zit. dan doet ze al stijf haar mond dicht. ik heb ook alles geprobeert,diksap .1 sapje,roosvice,appelsap.en dan met veel water weinig water en ook alleen water.niks helpt.ik vind het wel belangrijk want het wordt nu warmer en ze moet wel veel vocht binnen krijgen. ik hoop dat jullie wat tips hebben alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan