help

ik heb sinds 7-4-04 een zoontje tygo
na veel problemen met zijn ontlasting ben ik overgestap op nutrilon omneo1 zijn ontlasting is nu prima!
voor dat ik overstapte op de omneo kreeg tygo al meer dan dat hij hebben mocht. toen ik ging overstappen zeiden ze probeer dan wel terug te gaan van 8voedingen naar 6 voedingen dat ging wonder boven wonder meteen goed het is nu 2 weken goed gegaan maar meneer kan het nu geen 4 uur meer volhouden en geef hem nu ook al weer meer dan dat hij mag hebben. wie kan mij hier mee helpen. vanaf wanneer mogen ze er iets bij in hebben op de voeding dikkerder te maken en wat moet er dan in.
heb ook al zitten de denken om forte te proberen maar om dat daar verder hetzelfde als nutrilon 1 inzit ben ik bang dat hij niet meer kan poepen. en hij heeft nu al een flinke liesbreuk opgelopen door die verstopping en moet daar aan geopereerd worden. hopelijk kunnen julie mij een beetje helpen.
 
Hallo,
Onze zoon krijgt ook nutrilon omneo1 vanwege het poepen. We geven hem,omdat hij ook steeds honger had, nutriton door de voeding. Dit werkt bij onze zoon erg goed. Hij zit nu op 5x180ml met 3 schepjes nutriton (niet afgestreken). Ik weet niet of je zoon doorslaapt, maar die van ons slaapt sinds we dit doen goed door (van 21.00u 'savond tot 7.00u. 'smorgens. Ik wens je veel succes.
Groetjes
 
je kunt de voeding mengen, mijn dochter is ook een echte hongerlap en ik geef ook omneo gemengd met forte voeding. alle klachten waren meteen voorbij. in de forte voeding zitten geen extra calorieen maar geeft alleen langer een verzadigd gevoel. je kunt het lezen op de verpakking.
af en toe een beetje olijfolie door de fles werkt ook goed tegen verstopping.

succes Anna
 
wauw zo snel reacties geweldig!!!!!!
mijn zoontje slaapt nog niet echt door zijn tijd s'nachts wordt al wel steeds een beetje langer.maar doorslapen doet hij nog niet.
 
Terug
Bovenaan