help

ik heb een zoontje van 7 weken.
na probemen met zijn ontalsting zijn we overgestapt op omneo.zijn ontlasting is nu goed.dat we gingen overstappen moest ik van de cb van 8 voedingen terug naar 6 dat ging prima maar nu heeft hij elke keer ongeloofelijke honger en is dan niet stil te krijgen totdat er een fles inzit. hij krijgt al veel meer dan dat hij eigenlijk hebben mag. wie kan mij vertellen of er misschien wat bij in mag heb ook gedacht aan forte maar ben bang dat hij dan weer problemen krijgt met zijn ontlasting. want door dat hij zijn ontlasting niet kwijt kon en zo moest persen heeft hij een liesbreuk opgelopen. wie kan mij raad geven. hoe oud moeten ze zijn om wat bij zijn voeding in te doen en wat kan ik er dan in doen
 
je zoon is al wel erg vroeg op 6 voedingen
probeer desnoods 7 voedingen maar dan verdeel je dat over die hoeveelheid van 6 voedingen dan zit er ook korter van tijd tussen.
en misschien is hij hongerig het hij voeding nodig voor onverzadigbare baby's
 
hoi,

Ik heb ook een zoontje met hetzelfde probleem,ik heb toen gemengd met forte half om half maar dat was geen succes de ontlasting bleef wel goed maar hij kreeg krampjes.Je zou het wel kunnen proberen Wij zitten ook nog steeds met 7 voedingen hoor,dat is geen probleem
Afhankelijk van zijn gewicht geef je voeding (wij geven 7 x 130 ml )
Het ene kind heeft meer nodig als het andere dus geef wet extra(niet teveel natuurlijk)
 
Hallo,
Wij geven onze zoon nutriton door de voeding. Hij is nu ruim 8 weken en zit op 5 voedingen van 180ml. Ik heb het 1 1/2 week geleden gezegt bij het cb en de wijkverpleegkundig zei er niets van. Het was goed als mijn zoontje er maar goed op reageerd. Nu wilt het wel zo zijn dat we 6 voedingen op een dag er ws niet eens in krijgen, omdat hij van 21.00u. tot 7.00u. slaapt.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan