HELP!

Het lijkt wel of ik opeens niks meer heb! Sinds gisteravond voelen m'n borsten zo leeg en Jim heeft niet genoeg als ik 1 borst geef, dus heb ik nu net pas ook de andere aangeboden. Nu lijkt ie eventjes tevreden, maar kan het zijn dat het opeens op is?
En welke borst moet ik hem straks als eerste aanbieden? Die hij als laatste heeft gehad?

Dus je snapt: help wat moet ik doen?!

Groetjes Sandra

hoi Sandra,

idd degene die je als laatste hebt gegeven weer als eerste aanbieden, waarschijnlijk is je kindje aan het regelen. Dus: zelf goed drinken, rustig aan doen en je babytje laten bepalen hoeveel en hoe vaak hij wil dan komt je melkproductie vanzelf weer op peil. Ineens op kan volgens mij niet. Veel succes! Laat je nog ff weten hoe het gaat!

Hoi Sandra,

Het kan zijn dat het een regeldag is. Die kun je hebben na 10 dagen, 6 weken, drie maanden De kraamhulp vertelde mij dat zolang de kleine genoeg plast je voldoende voeding hebt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes!

Deetje

Hoi,

Geen zorgen, je hebt echt nog wel voeding, alleen heeft je kindje een regeldag. (duurt een dag of 2/3) Dan willen ze elke 1,5/2 uur aan de borst, door aan te leggen, gaat je productie omhoog. Je borsten zullen slapper aanvoelen, maar dat betekent niet dat er niks in zit!!! Je kindje maakt een groeispurtje door en heeft even wat meer nodig en dat regelt hij zelf heel goed!!! (en daarom komt hij vaker) Ze zijn vaak onrustiger rond de regeldagen, slapen korter of weinig, willen veel bij je zijn, vaak drinken, hoort er echt allemaal bij.

Kijk anders eens op www.borstvoedingsforum.nl  er zijn heel wat moeders die zich zorgen maken om hun voeding en twijfelen, je kan hier je vragen altijd kwijt en vragen van anderen lezen. (vast veel herkenning)

groetjes Gonda. (trotse mama van Stefan, Thijmen, Sharon en Matthias)

Terug
Bovenaan