HELP..........

Hoi meiden,
Ik heb even een vraagje: Mijn zoontje Jayden is van 18 mei en was altijd een grote eter, ben met 3 weken ook al over gestapt naar friso extra en hij at altijd wel een beetje meer dan dat hij mog hebben. Vandaag is hij dus 11 weken en ik  heb vorige week zijn fles opgehoogd naar 180cc water en 6 schepjes.  
Sinds een dag of  6 eet hij erg slecht, ik ben al terug gegaan naar 150cc water en  2 schepjes friso extra en  3 schepjes gewone friso en toch laat hij van die fles vaak nog 50 staan. Als er nog 100cc inzit begint hij al flink te wringen en de speen eruit te duwen, na dan een boertje gelaten te hebben gaan we weer verder maar vaak moet ik hem dan echt "dwingen" om nog wat te eten.
Hij moet ook nog wel want anders krijgt hij te weinig.
Hij heeft wel last gehad van buikkrampjes en hiervoor heb ik cinababy van VSM gebruikt, hier ben ik ook weer mee gestopt omdat het goed ging. Hij lijkt nu wel weer wat krampjes te hebben maar ik denk toch dat het niet alleen daar aan ligt.
Hij weegt nu ongeveer 5500gr en is ongeveer 60cm.
Heeft misschien iemand tips of enig idee waar het aan kan liggen.
Groetjes, patricia

Hoi!
Om je te kunnen helpen, moeten we wel het aantal flessen per dag weten natuurlijk.
Schrijf je die nog even op? En wat zijn ongeveer de tijden van de voedingen?

Groetjes, Ingrid

te weinig zal hij heus niet krijgen hoor, hij geeft zelf wel aan wanneer en hoeveel hij wil drinken, laat hem zelf gewoon aangeven hoeveel hij wil.
Je merkt het zelf al opdringen werkt niet.
En als hij dan misschien een keer extra wil drinken, dan geef je hem gewoon.
Misschien heeft ie even gewoon niet zo'n honger, heeft iedereen toch wel eens.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken in ieder geval.
groetjes Martine

Hoi,
Hij krijgt nu 5 flessen van 150cc water en 5 schepjes voeding. De tijden zijn ongeveer:        7:45,          11:30,             15:30,         19:30     en       23:30.
Groetjes, Patricia          

Hoi,

Mijn dochter van nu ook 11 weken geboren op 15 mei doet precies het zelfde ook zij is een flinke eter maar de afgelopen anderhalve week doet zij ook moeilijk met eten, ze krijgt omneo omdat ze ontzettend veel last van krampen had en daaar doet zij het ontzettend goed op maar zoals ik als zei ze duwt met haar tong na ongeveer 100cc de fles uit haar mond kronkelt zich in allerlei bochten dus dacht ook misschien zit er een boer dwars maar wat ik doe het helpt niet ben ook omlaag gegaan met voeden maar dat was het ook  niet dus toen dacht ik ik ga er een half uur langer tussen twee flessen doen en toen ging het iets beter maar t,is nog steeds niet wat het geweest is dus het zal er wel bij horen, spruw is het niet daar was ik ook verdacht op, maar dat is uitgesloten dus het blijft raden. ik heb twee grotere kinderen en bij hun heb ik dit ook niet meegemaakt misschien heeft een van jullie een idee.
greotjes bianca

Hoi!
Als ik het zo lees, zou ik ook terug gegaan zijn in hoeveelheid voeding. Bij ons lag het aan de stoelgang, deze verliep heel moeizaam. Ze zat gewoon nog helemaal vol en kon er niets meer bij hebben. Ook heeft onze dochter vroeg tandjes gekregen en had ze weer dezelfde verschijnselen. Ik zou niks naar binnen pushen. Je merkt vanzelf weer  of je kindje meer wil/kan drinken.
Groetjes, Ingrid

Terug
Bovenaan