Help

Bedankt voor alle reacties, Ik ben blij om te weten dat ik niet de enige ben en dat het niet aan mij ligt wat mijn schoonmoeder betreft. Het heeft geen zin om met haar te praten dat heb ik nu wel weer ondervonden omdat we zondag bij haar waren, we gingen daar eten en ik had mijn zoon op schoot onder het eten en hij zat een beetje te zeuren en naar eten te grijpen maar dat doet hij altijd als we aan het eten zijn. Ze zei de hele tijd hoe zielig ze dat wel niet vond en ze vond dat hij ook wat moest krijgen. Nou het is ook wel niet leuk maar wat moet ik dan hem in bed leggen of hem elke keer maar eten geven als wij ook eten. Ik zei tegen haar dat hij dat maar moest leren want hij heeft nu eenmaal andere tijden als wij en als ik hem dan ook nog eten moet geven wordt hij moddervet. Hij is al lekker stevig dus hij komt niks te kort. Even later gaat hij huilen en toen zei ze weer hij heeft honger, de hele tijd ging dat zo. Toen bood ze aan om op hem te passen zodat wij iets leuks konden gaan doen maar daar had ik geen zin in. Ik zei dat mijn vriendje maar met zijn vrienden moest gaan en dat ik wel thuis bleef want daar begin ik niet meer aan om hem daar te laten. Ik heb het wel weer gezien dat het gewoon geen zin heeft om wat tegen haar te zeggen want ik vertrouw haar niet meer en ze is zo eigenwijs.
 
Ik kan ook helemaal niks van mijn schoonmoeder hebben in mijn zwangerschap dacht ik dat het hormonen waren maar mijn dochter is nu bijna 3 maanden en ik heb er nog last van!!
Als ze even huilt is mijn dochter verwend als ze huilt omdat ze niet wil slapen en ik heb haar bijna in slaap gewiegd word ze grof uit mijn handen gerukt zo van dat kan ik beter pfff.
Volgend jaar gaan we met mijn ouders op vakantie nou ze is onwijs jaloers op een niet gezonde manier ik word er gek van ben blij dat er zoveel meer met dit probleem kampen want ik zie het echt als een probleem.
En dan denk je ik zeg er wat van nou volgens mij gaat het, het ene oor in en de andere uit want het gebeurt gewoon weer bah wat een gedoe.
Ben blij dat mijn ma me lekker laat aankloten met mijn dochter want ik kan totaal niet tegen dat bemoeierige gedoe!!

Groetjes Kim
 
Je zou ook eens kunnen zeggen dat ze zich gewoon met haar eigen zaken moet bemoeien als ze steeds zegt dat je kind volgens haar honger heeft. Het zijn namelijk haar zaken niet maar jouw zaken!
 
Ja, het kan vermoeiend zijn he? Ik weet er alles van. Het meest irritante vond ik in het begin dat als we bij mijn schoonouders kwamen de maxi cosi gelijk uit mijn handen werd gerukt. Wij werden niet eens meer aangekeken! Ik ben toen wel uit mijn slof geschoten. Bleek dat ze het helemaal niet in de gaten hadden.En zo waren er nog veel en veel meer dingen, kan er wel een boek over schrijven :) Ik heb er wel van geleerd alles gewoon botweg te zeggen, dan komt het over en doen ze er (in mijn geval dan) ook iets aan.
Succes!
 
Terug
Bovenaan