HELP!

Hallo,

Ýk heb een zoontje van bijna 1 jaar oud. Op de negen maanden beurs in februari 2005 hebben wij bij de Prenetal stand een klein lime kleurige hondje gekocht. Vonden we leuk om op zijn kamertje te zetten. Nu is het de lievelings knuffel van Senna en gaat hij niet meer zonder slapen. Helaas hebben we er maar éen en nu ben ik heel bang dat we die kwijtraken. UIt voorzorg ben ik dus op zoek naar nog zo'n knuffeltje. Ze waren er in het lime, wit en nog een kleur. Helaas zijn ze nergens meer te krijgen en ook Prenetal kan er niet meer aankomen. Is er iemand die zo'n hondje heeft liggen en mijn zoontje blij wil maken?

 
Mijn tip is om met verschillende knuffels af te wisselen.
En als kroel heeft onze zoon een hydrofiel luier die we gebruiken om hem af te drogen.
Is erg handig,als je die kwijt bent pak je gewoon een andere uit de kast.

En wat betreft knuffels,die heeft ie er wel een stuk of 15.

Ik hoop dat je er wat mee kunt
 
Hoi natasja, kijk eens op marktplaats en zoek bij knuffels.
Zet dan bij het trefwoord het soort knuffeltje of de merknaam, meestal vind je dan zo'n zelfde knuffel.

Heb er afgelopen zomer 2 extra nl. aangeschaft via marktplaats. Iemand in Vlijmen verkocht allemaal nieuwe knuffels, foto's stonden erop, en heb toen heel netjes
2 schaapjes (in een envelop, vacuum gezogen) toegestuurd gekregen voor een redelijke prijs.

Succes met zoeken!

Angie
 
Terug
Bovenaan