HELP!

Hallo,

Ýk heb een zoontje van bijna 1 jaar oud. Op de negen maanden beurs in februari 2005 hebben wij bij de Prenetal stand een klein lime kleurige hondje gekocht. Vonden we leuk om op zijn kamertje te zetten. Nu is het de lievelings knuffel van Senna en gaat hij niet meer zonder slapen. Helaas hebben we er maar éen en nu ben ik heel bang dat we die kwijtraken. UIt voorzorg ben ik dus op zoek naar nog zo'n knuffeltje. Ze waren er in het lime, wit en nog een kleur. Helaas zijn ze nergens meer te krijgen en ook Prenetal kan er niet meer aankomen. Is er iemand die zo'n hondje heeft liggen en mijn zoontje blij wil maken?

 
hoi
Mijn nichtje had ook zo'n probleem. Heeft uiteiendlijk via internet een site gevonden waar echt super veel knuffels op te koop stonden, met allemaal hetzelfde doel: een vervanging voor een lievelingsknuffel. Ze heeft er toen een sport van gemaakt en nu heeft ze 10x dezelfde :)
Zit er een merkje of iets aan, of is het prenatal eigen merk?
Ik zal haar vragen welke site het was.
groeten ELKe
 
Hoi Natasja, via marktplaats en bij knuffels kan je ook nieuwe knuffels vinden.
Heb v.d. zomer 2 nieuwe schaapjes besteld, kreeg ze in een envelop (vacuum gezogen) toegestuur.

Moet je echt eens proberen!

Succes ermee,
Angie
 
Hoi Natasja,

Zit zo maar even mee te denken...
Misschien een tip een om er een labeltje aan te maken met naam en adres. Maakt de kans een stuk groter dat je de knuffel terugkrijgt als je em kwijtraakt...

Groetjes Anoek
 
Terug
Bovenaan