HELP!

Hallo

ik heb twee dochters, van 1 en 4 jaar. Ik schrijf kinderboeken, en heb net een contract gekregen met een uitgever om mijn eerste boek op de markt te brengen. Een van de voorwaarden die de uitgever aan mij stelt, is dat ik een lijst van 40 emailadressen aanlever van mogelijk geinteresseerden. Deze mensen krijgen eenmalig een email met de details van mijn boek en een speciale aanbieding. Er is  GEEN aankoopsverplichting en de adressen worden niet aan derden verstrekt en niet voor andere doeleinden gebruikt. Ik heb er 35, moet dus nog 5.

Wie wil mij helpen om dit te halen? Stuur dan een emailtje naar danielle_mitchell@email.com, waarin je schrijft dat je graag een email wilt ontvangen als mijn boek uit is.

Oja, het gaat om een kinderboek vanaf ongeveer 10 jaar oud, met als thema tijdreizen/fantasie.

hartelijk bedankt!

Danielle
 
Dag Danielle,
Wat super dat je nu een contract hebt bij een uitgeverij. Mag ik je vragen welke uitgeverij?
Ik heb een internet winkeltje waarin ik vrnl kinderboeken verkoop voor kindjes van 0-6 jaar met een kleine uitloop naar een jaar of 8. Ik kan je boek dus niet gebruiken maar mocht je ooit nog eens iets voor die doelgroep schrijven........
Als je het leuk vind kijk maar eens op mannetjemaan.nl. Enne, veel succes hoor met je boek!  
Groetjes Jeanette
 
Hallo!

Ik heb je een e-mail gestuurd hoor. Wij hebben samen  eerder 'gekletst' volgens mij over het alleen naar buiten laten van de kids als ze nog zo klein zijn.

Leuk dat jeeen boek mag gaan uitgeven, ik hoop dat het goed gaat lopen. Ik schreef het ook al in mijn e-mail: mijn kindjes zijn nog véééééél te klein maar ik heb je gemaild zodat jij aan het juiste aantal email-adressen komt. Héél veel succes ermee en wie weet 'tot klets'!

Groet,

Anouk
 
Terug
Bovenaan