Help!

Mijn dochtertje is 3 jaar en is echt een ontdekkertje en heeft een eigen willetje dat is op zich niet zo erg maar ze kan ineens zomaar als ze netjes naast mij loopt of fietst de benen nemen en reageert nergens meer op het is zelfs zo erg dat ze gisteren bijna onder de auto zat.Ook als ik haar van de peuterschool  haal en nog even met de juf praat is ze ineens verdwenen en loopt al weer buiten op de weg,ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet want ik heb haar al van alle straffen gegeven maar niets helpt.
Wie weet hoe ik haar aan het verstand krijg dat het heel gevaarlijk is wat ze doet en dat ze moet leren luisteren of wie heeft hier ervaring mee
 
Hay,

mijn dochtertje is 2, ken het probleem tot nu toe niet.
Misschien is het het proberen waard om te zeggen dat als ze het een volgende keer nog maals doet, zij een tuigje aan krijgt. Daar straffen niet helpt zeg je. Misschien dit wel. En dan gewoon net zo lang om doen tot je thuis bent. En dan zeggen, bij een volgende keer, dat ze weer anders het tuigje omkrijgt.

Kan me indenken dat het misschien zou kunnen helpen, maar je moet het natuurlijk wel willen, zo'n tuigje.

Groetjes Carly
 
Terug
Bovenaan