Help!!

Heb ik eindelijk een plekje gevonden om met andere mama's te kletsen, kan ik geen enkel berichtje zien? wat doe ik fout?
Groet Mariska (juli 2005 mama en jawel alweer zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap (ik had ook al gereageerd op je andere berichtje) en nee hoor je doet niets fout, ze zijn net iets aan het forum aan het veranderen, dus er is nog geen berichtje hier. Even geduld dus of kom gezellig meekletsen op www.oudersforum.nl

Tot ziens
Annie

Hoi hoi,

Ook van mijn kant gefeliciteerd! De meeste dames zitten op een ander forum onder "Zwanger". Er is voor iedere maand een forum (zit zelf bij het September 2006 forum). Misschien kun je daar eens een kijkje nemen. Anders zit je hier maar alleen.

Groetjes,

Neeltje.

Misschien omdat dit het zomer 2006 moeders forum is? Tenzij jij al in de toekomst leeft? Ik denk dat deze aanstaande moeders nog op het zwangerforum te vinden zijn.   Er is ook een deel zomer 2005 moeders.

Groetjes Renée

Nou Annie, bedankt voor de tip.  Ik forum nu op www.oudersforum.nl Alles doet het daar gewoon en het is er heel gezellig, met fotootjes en banners enzo. Kom eens kijken!

Gr Mariska

Ps, ook als zwangere ben je toch al wel een beetje zomer 2006 mama? Zo voelt het al wel een beetje, maar stom ik had het stuk onder zwanger gemist.

Terug
Bovenaan