help!

hoi meiden , ik heb een klein probleempje !!
IK ben nu al een paar keer alleen weggeweest .... boodschappen doen , naar de dierenarts , en dan let papa op demy , nou dan kom ik terug en dan zit papa met een krijsend kind bij zich..... ze begint te huilen zodra ik weg ga en stopt niet voor ik terug ben . En ik ga echt zachtjes de deur uit , dan kan ze niet horen !!!papa heeft ze dan in bad gedaan , in bad is ze dan stil en dan begint het weer , ik heb melk gekolft dat drinkt ze dan maar daarna krijst ze weer !!! ik vind dit echt wel sneu voor mijn mannetje ......heeft iemand nog een tip.....want ze moet toch niet alleen stil zijn als ik thuis ben he !!!!

kus mariska mama van demy 11-08

hahaha wat herkenbaar..
hier is het precies hetzelfde..
alsof ze ruikt dat ik wegga..
maar het is niet alleen bij me mannetje,
ook bij me ouders,
dan ga ik express ff rondje lopen..
maar mevrouw trapt er niet in..
maarja mijn meisje is pas 5,5 week en heeft natuurlijk 9 mnd in me gezeten.
dat is nu nog helemaal 200% mama denk ik..
duurt ff...
ik vind het wel leuk dat ze nu nog zo aanhankelijk aan me is.!!

kus

helemaal herkenbaar. alleen hier is het zo dat Sr boos op zich zelf wordt omdat hij de kleine niet stil krijgt. en zodra ik binnen ben. halelujah de kleine is stil.

als hier ooit een oplossing voor zou komen. super

ahahaha jantine daar komt dnek ik nooit een oplossing voor..
kinderen zijn nu eenmaal aan de mama gewend.
of mannen moeten ineens zwanger kunnen worden hahahaha

Jee wat vervelend zeg! Hier valt het reuze mee met mn man. Maar dit zal ook komen dat hij vaak thuis is. We hebben een eigen bedrijf dus hij komt vaak binnen vallen en even met haar 'spelen'. Dus hij is er best betrokken bij. Nu gaan we binnenkort wel een dagje + avond weg en dan gaat ze bij mn moeder slapen (best eng) dus hoop dat het dan ook meevalt. Gelukkig gaan haar grote broer en zus ( kinderen van mijn man) dan ook mee en heeft ze iets van herkenning (maar dit zeg ik alleen maar om mezelf moed in te laten praten).
Een tip heb ik ook niet... good luck!

Terug
Bovenaan