Help

Dames,
Ik las net dat er eentje misschien wel twee van jullie weer zwanger zijn, kei proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn man en ik zitten er ook over na te denken om te kijken of we weer zoveel geluk hebben als de vorige keer.
Ik ben dertig september bevallen en geef volledige borstvoeding.
Meestal vijf keer per dag en ooit ook wel meer.
Nu is mijn vraag of ik zwanger kan raken en zo ja kan ik dan gewoon borstvoeding geven want ik wil hier eigenlijk nog lang niet mee stoppen.
ik vind het zooooooooo gezellig en de kleine doet het hartstikke goed.
Ik heb deze vraag ook gesteld op borstvoedingsforum maar ik ben eerlijk gezegd niet veel wijzer geworden.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee?????
Alvast bedankt
X

volgens mij kun je wel gewoon zwanger raken maar volgens mij ben je wel iets minder snel vruchtbaar    . ik heb wel eens gehoord dat de bv dan terug kan gaan lopen.Daarom wacht ik er nog even mee

groetjes mira

hoi Kiekje,

Een van de bakerpraatjes is dat je niet zwanger kunt raken als je borstvoeding geeft. Dit klopt dus niet. Je kunt wel degelijk zwanger raken! Wel kan het geven van borstvoeding ervoor zorgen dat je niet gelijk na de bevalling weer een eisprong hebt en ongesteld wordt. Dat kan best een paar maanden duren. Je weet dan dus niet wanneer je je eisprong hebt.  Maar proberen kan natuurlijk altijd

Je kunt rustig borstvoeding geven terwijl je zwanger bent. Daar is echt niets op tegen.

Go for it!
groetjes, da77

Hi dames,
Bedankt voor de reacties, heb gegoogled en las dat de noedermelk inderdaad terug kan lopen.
Mhm misschien toch maar niet nu zwanger worden, ik wil echt nog niet stoppen met geven en wilhaar ook niet bijvoeden met kunstvoeding.
Dus we wachten nog maar eventjes, is ook niet erg hoor, begrijp me niet verkeerd, ik ben kei tevreden met m'n meisje, het is zo'n moppie.
Ik denk ook dat ik misschien het zwangerzijn een beetje mis, op het maagzuur na de laatste weken was het echt super.
Dames bedankt
X

Terug
Bovenaan