A
Anoniem
Guest
wij zijn vorige week op vakantie geweest met z'n 10en wel te verstaan
daar was het best licht op daan zijn kamer. dus moest hij s avonds in de lichte slapen gaan. Hij kreeg daar super veel aandacht altijd was er iemand bij hem
ook als hij in de box speelde
eenmaal thuis wil hij s avonds niet meer slapen (heeft thuis een rolluik)
en wil hij niet meer alleen spelen. Heb dus nu mijn handen vol
Hij krijst echt alles bij elkaar als ik hem laat huilen. Hij raakt helemaal overstuur.
blijf nu dus bij hem tot hij slaapt en als ik het huishouden doe kruipt hij achter me aan.
heeft iemand tips om dit weer anders te krijgen. Hoop het wel
T is namelijk erg vervelend vooral als er visite is. Iedereen zegt dan laat hem toch huilen, maar dat gaat echt niet. Gaat vreselijk tekeer is echt helemaal overstuur dan.
hoor graag reacties
groetjes jantine mv daan
daar was het best licht op daan zijn kamer. dus moest hij s avonds in de lichte slapen gaan. Hij kreeg daar super veel aandacht altijd was er iemand bij hem
ook als hij in de box speelde
eenmaal thuis wil hij s avonds niet meer slapen (heeft thuis een rolluik)
en wil hij niet meer alleen spelen. Heb dus nu mijn handen vol
Hij krijst echt alles bij elkaar als ik hem laat huilen. Hij raakt helemaal overstuur.
blijf nu dus bij hem tot hij slaapt en als ik het huishouden doe kruipt hij achter me aan.
heeft iemand tips om dit weer anders te krijgen. Hoop het wel
T is namelijk erg vervelend vooral als er visite is. Iedereen zegt dan laat hem toch huilen, maar dat gaat echt niet. Gaat vreselijk tekeer is echt helemaal overstuur dan.
hoor graag reacties
groetjes jantine mv daan