HELP.!!!!

Dag Dames .!

Ik sta even versteld..!
Charlotte is volgende week alweer 4 maanden
Zij sliep al vanaf 6 a 7 weken door soms wel tot 9 uur sóchtends !
Maar nu sinds 4 dagen word ze snachts wakker ..soms wel 2x in een nacht
Gister nacht werd ze wakker om half 1... flesje gegeven.. en later nog eens om kwart voor 5 weer maar een flesje gegeven ! Vanncht om kwart over 2 ..Dit is voor ons echt wennen en zeker voor papa ( die er vroeg uit moet ) Ik weet ect niet wat het is ! Misschien doordat ze nu toch wel tandjes krijgt ?! Of is het doorslapen genoeg geweest voor haar ?! Iemand ervaring mee ?! Ik ind het niet erg om er uit te gaan als ze honger heeft dan krijgt ze gewoon ..! Of is het met mate dat ze ouder worden dat ze niet veel meer slapen ?

Mama van Charlotte 04-01-2007

Oei, da's lastig!
Ik heb geen ervaring want onze spruit is pas 5 en een halve week... Omdat zij een tijdje 2 keer per nacht kwam voor een voeding heb ik het consultatiebureau om advies gevraagd die erg goede tips hadden ( Maar afgestemd op kindje van 4-5 weken dus jij hebt er niks aan, sorry)

Succes ermee!

Pietje

Hoi,

Is Charlotte te vroeg of te laat geboren? Want dan zou het kunnen dat ze bij een sprongetje zit. Dan slapen kindjes ook minder en willen ze vaker de fles. Is ze niet met een speentje ook tevreden? Of gaat ze uit zichzelf weer slapen? Als je haar nu weer aanwent om 's nachts te drinken, ben je waarschijnlijk veel langer het haasje, want afduren duurt helaas langer dan aanleren... Je zou ook een schep nutrix door haar laatste voeding kunnen doen. Mag vanaf 4 maanden, maar die ene week zal ook geen verschil maken lijkt me zo.

Succes!

Eveline

Hai Evelien ..

Charlotte was 2 weken te laat .! Sinds een  week of 2  valt ze zo in slaap zonder haar speen of met haar duim die ze heeft gevonden haha ...Ik vind het niet erg om er uit te gaan maar snap het gewoon niet ..Dit waren we zeker niet gewend .! Maar zal wel goed komen .. ze krijgt gewoon rond 23:00 de laatste fles

Terug
Bovenaan