HELP!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Vanmorgen na het flesje, kwam na 10 minuten echt alles terug.... Britt was heel erg moe en is weer gaan slapen. Toen werd ze om 11.30 uur wakker en ik heb haar een baby koekje gegeven en wat water. Dat bleef er in en om 12.45 uur heb ik haar 90cc melk gegeven. Geen goed idee.... dat kwam er direct weer in een grote golf uit.
Ik heb de dokter en het cb gebeld, maar ivm vakantie waren die tot 13.00 uur bereikbaar....
Wat moet ik doen???????
Ik hoop dat jullie het weten....
Wanhopige Marie-José (sorry)

hoi hoi

wat vervelnd maar mischien zit de kleine vandaag niet lekker in haar vel
zolang ze genoeg latte luiers heeft kan het niet veel kwaad volgens mij en blijf het water er wel in
zolang ze dat drinkt is het goed

maar de ha heeft die geen inval dienst die je kan bellen als je het echt niet vertrouwd

kaya van mij heeft het ook een keer gehad en toen zat er een hele groote boer vast en jayla van mij die spuugd standaart zoveel(reflux)

iedergeval veel s6 vandaag

groetjes mariella

Hoi,

zielig he, als ze spugen. Waarschijnlijk heeft Britt (net als veel kindjes lees ik vandaag) wat onder de leden. Bewoon een beetje aankijken en maak je niet te veel zorgen. Ze kunnen best een dagje met wat minder melk. Ilyas is ook al een paar dagen aan het kwakkelen. Drinkt maar halve flesjes, soms spugen.

Hou haar luiers in de gaten en of ze alert is als ze wakker is. Ebn als ze koorts heeft misschien een paracetamolletje.

Sterkte,
Mienetje

Hi bedankt alvast, Britt is inderdaad wat verkouden, maar ze heeft nog nooit zoveel gespuugd. Echt alles is teruggekomen. Ze raakte ook een beetje in paniek toen het gebeurde. Ik heb haar gerustgesteld. Ik was me ook rot geschrokken.
Ik heb nu 2 keer de temp. opgenomen, maar die was gewoon.
Ik kijk het idd nog ff aan en als het eind van de middag nog niet echt lekker gaat, kan ik altijd nog de huisarts bellen op zijn noodnummer.
Groetjes,
MarieJosé & Britt

Ik hoop dat het een beetje beter gaat met Britt, maar ik wilde even zeggen dat Christian ook een dag lang gespuugd heeft toen hij flink verkouden was. Alles, echt alles, wat er die dag in ging, kwam er met een enorme golf weer uit. Ik heb hem 2 keer, mezelf 2 keer en zijn bedje 1 keer moeten verschonen omdat het onder de spuug zat...
De volgende dag was het gelukkig over. Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes, Karin

Hallo allemaal,

Het was inderdaad de hele dag raak. Gelukkig heb ik om 7 uur een beetje melk kunnen geven en dat is er in gebleven... Joepie! Dat arme meissie de hele dag van slag. Ik heb haar de hele dag in mijn armen genomen en ze heeft ook nog wat kunnen slapen. Gelukkig maar. Ik hoop inderdaad dat het bij deze dag blijft.
Vandaag was ik zelf thuis om voor haar te zorgen en morgen is mijn vriend thuis.

Groetjes,
Marie-José

Terug
Bovenaan