A
Anoniem
Guest
ik moet ff wat kwijt.selina sliep redelijk door paar weken geleden tot ongeveer 6.30.we zijn toen papflesje gaan geven omdat ze een paar dagen om 3.30 kwam.sinds dien slaapt ze alleen nog maar tot 5.00 elke dag ik word er zo moe van ik snap het ook niet.alles hebben we al geprobeerd eerder flesje savonds om 22.30 papflesje, overdag een keer extra op bed leggen als ze moe is en dat is ze heel snel enzz.nu sinds eergisteren is ze heel de dag huilerig en vanacht hoorde ik ze om 01.30 om 02.30 en om 05.00 uur kwam ze weer heb ik flesje gegeven en op bedje gelegt wil ze niet meer slapen ik was zooooo moe en versleten dat ben ik al een paar weken ik weet ook niet meer zo ritme probeer ik steeds maar als ze steeds op verschillende tijden komt dan lukt dat ritme ook niet.ze word 14 augustus 4 maanden dus ze zou nou toch wel een keer ritme moeten hebben.vanmorgen was ze behoorlijk snotterig en had iets verhoging 38.2.heb haar neus gesprayt en tussen in gelegt maar ik wil dat ze in haar eigen bedje zoveel mogelijk slaapt.overdag zodra ze moe word leg ik haar op bedje en tussen 11.00 en 13.00 sliep ze wel maar laatste dagen van 11.00 tot 12.00 als ze het red ik probeer van alles maar zie het ff niet meer zitten zo hoor het lijkt wel alles wat ik doe dat dat niet goed is ofzo.
sorry voor lang verhaal moest ff kwijt
liefs tara mama van selina 14-04-07
sorry voor lang verhaal moest ff kwijt
liefs tara mama van selina 14-04-07