Help :(

A

Anoniem

Guest
ik moet ff wat kwijt.selina sliep redelijk door paar weken geleden tot ongeveer 6.30.we zijn toen papflesje gaan geven omdat ze een paar dagen om 3.30 kwam.sinds dien slaapt ze alleen nog maar tot 5.00 elke dag ik word er zo moe van ik snap het ook niet.alles hebben we al geprobeerd eerder flesje savonds om 22.30 papflesje, overdag  een keer extra op bed leggen als ze moe is en dat is ze heel snel  enzz.nu sinds eergisteren is ze heel de dag huilerig en vanacht hoorde ik ze om 01.30 om 02.30 en om 05.00 uur kwam ze weer  heb ik flesje gegeven en op bedje gelegt wil ze niet meer slapen  ik was zooooo moe en versleten dat ben ik al een paar weken ik weet ook niet meer zo ritme probeer ik steeds maar als ze steeds op verschillende tijden komt dan lukt dat ritme ook niet.ze word 14 augustus 4 maanden dus ze zou nou toch wel een keer ritme moeten hebben.vanmorgen was ze behoorlijk snotterig en had iets verhoging 38.2.heb haar neus gesprayt en tussen in gelegt maar ik wil dat ze in haar eigen bedje zoveel mogelijk slaapt.overdag zodra ze moe word leg ik haar op bedje en tussen 11.00 en 13.00 sliep ze wel maar laatste dagen van 11.00 tot 12.00 als ze het red ik probeer  van alles maar zie het ff niet meer zitten zo hoor het lijkt wel alles wat ik doe dat dat niet goed is ofzo.
sorry voor lang verhaal moest ff kwijt

liefs tara mama van selina 14-04-07

Hi Tara,
Ik vind het allemaal heel erg vervelend voor je en ik denk ook wel dat je helemaal versleten bent.... Ik kan je alleen niet helpen. Ik heb het probleem (nog) niet.
Ik wil je alleen sterkte wensen en met je hopen dat het ooit goed gaat komen.
Dikke knuf,
Marie-José (moeder van een goedsnurkende Brittje )

hoi,
hier zelfde hoor ik moet er gemiddeld 2 a 3 keer uit 's nachts en de laatste paar dagen nog vaker.
ook was ze overdag hangerig en huilerig gelukkig is dat nu een stuk minder.
als ze overdag slaapt ga ik ook effe liggen dan heb je toch even rust.
waarschijnlijk is het gewoon een fase en gaat het weer over toch...

groetjes,
marike

Hey tara,

kan me voorstellen dat je er letterlijk en figuurlijk  heel erg moe van wordt. Maar zoals je al schrijft, ze is een beetje snotterig en misschien is ze gewoon een beetje ziekjes. Misschien kan je proberen even een paar daagjes wat losser om te gaan met  je schema. Ik zou haar er gewoon lekker bij pakken als ze daar rustig van wordt. Als ze weer beter is, komt de regelmatig vanzelf weer terug.   Misschien zit ze in een soort regeldagen en is ze bezig haar bestaande ritme om te gooien nar een nieuw ritme. Je weet het nooit met die kleintjes wat er is.

Mijn zoontje is 5 maanden maar  hier hebben we nauwelijks iets van een schema of wat op een ritme lijkt. Ik vind het niet erg, vind het juist  heerlijk om niet dingen op de klok te hoeven doen. Ik zeg niet dat jij dat ook moet doen, maar t is dus niet waar dat kindjes van bijna 4 maanden al een vast ritme moeten hebben.        

groetjes en succes, paulien

Hoi!
Heb je al naar haar kaakjes gekeken? Misschien komen er wel tandjes aan (kan best al zo vroeg!). En inderdaad, als onze dochter een tijdje zichzelf niet is, kun je er de donder op zeggen dat ze verkouden/ziekjes wordt. Net op ze het aan voelen komen.
En wat dacht je van een sprongetje, zo rond de 20 weken..... Dan wordt je uithoudingsvermogen ook even getest!

Groetjes, Ingrid

Terug
Bovenaan