help !!!

A

Anoniem

Guest
hallo

ik had van de week al voedingsschema neergezet maar selina komt al 2 weken om 4.30 sochtens en dan loop ik 10 x heen en weer om haar speeen in te doen tot het 7.00 uur is word er gek van ik moet 1 oktober weer werken en zie dat zo niet zitten ze sliep met 5 voedingen van 22.00 tot 7.00 uur maar sinds twee weken van 22.00 tot 4.30 uur en ben deze week begonnen met 4 voedingen maar lukt ook niet haar schema is zo ongeveer

7.00 uur flesje 210
10.00 uur fruit
12.00 uur flesje 210
16.00 uur flesje 210
18.30 uur  groente
22.00 uur flesje 210 (soms 240)

en dan komt ze om 4.30 weer

ik zat te denken om haar groente om te wisselen dus 16.00 uur groente en dan om 18.30 flesje.

ze slaapt   gewoon onrustig en ik word er ook moe van zo.wie o wie kan me helpen met advies ik wil wel de flesje van 22.00 uur blijven geven want doorslapen is hier nu niet op moment.

liefs tara mama van selina 14-04-07 (5,5 maand)

je schema ziet er wel goed uit volgens mij, daar zou ik niet zoveel aan doen.
Ligt het misschien aan iets anders? heeft ze iets onder de leden?

Ilyas is ook al 2 weken erg onrustig 's nachts. hij was erg verkouden, dus ik met Luuf aan de gang enzo. En als hij 's nachts wakker werd en ik hem een flesje gaf, dronk hij dat helemaal leeg.

Afgelopen vrijdag toch maar even naar de huisarts gegaan en nu blijkt dat hij vocht achter zijn trommelvliesjes heeft. En dus oorpijn. En dat doet meer pijn als je ligt. En drinken helpt ook tegen de pijn. Dus nu zijn we met de neusspray in de weer en paracetamolletje voor hij gaat slapen. Gaat wel een stukje beter en hopelijk is het gauw over.

En anders misschien een sprongetje? Ik ben daar niet zo heel erg in thuis in de sprongetjes, maar 1 van de andere moeders vast wel.

Sterkte!

Mienetje

berend deed dat ook een tijdje (maar die duimt gelukkig en weet zijn duim zelf te vinden, dus ik hoefde vrijwel nooit mijn bed uit, heerlijk!).

HA, badje, paracetamolletje, speendoekje zou ik sowieso proberen..

Uiteindelijk, na van alles geprobeerd te hebben,  ging hij pas echt beter slapen  toen hij zijn laatste fles niet meer kreeg, alsof hij daardoor beter in een diepere slaap kwam.

Als niets helpt, dan moet je maar proberen je er niet te druk over te maken, helpt toch niet. Hopenlijk gaat het snel over.

hoi
Misschien kun je de fles van 22.00 uur een papfles van maken.
Mijn zoon is 6 maanden en krijgt zijn laatste fles om 19.00 uur en dit is dan een pap fles van 200 cc.en slaapt dan tot de volgende dag 07.30 uur.
Ik zou ook de groente wat eerder zetten.

Groetjes Angela

Terug
Bovenaan