help

A

Anoniem

Guest
heey meiden,weten jullie dit??
jayda is nu 9mnd en sinds za heeft ze last v koorts met zondag  het hoogste(40.3)en gister steeds 38.0.vanmorgen was t weer gewoon 37. maar toen ze vd oppas thuis kwam en ik dr vanavond na bed wou doen,had ze allemaal rode plekjes op de buik en even later zag ik acher de oren t ook en ietsjes op t voorhoofd...nou ben ik nie zo bekend met alle kinderziekten en we hebben net op t internet ook al opgezocht..
ze heeft ook weinig eetlust en futloos.
misschien dat jullie wat meer info weten???alvast bedankt!! groetjes antoinet

Hai hai?
5e of 6e ziekte misschien? dat zijn van die onduidelijke kinderziekten (vandaar de naam) waarbij ze ook hoge koorts hebben, hangerig zijn, huilerig, niet willen eten etc etc.
Vervelend he, als je niet weet wat het is! Als ze koorts blijft houden of het zit je niet lekker wel even de huisarts bellen he! zo'n klein hummeltje kan nog niet zeggen wat ze voelt!
't zijn geen waterpokken? (heerst bij mij in de buurt heel erg)
Succes, hoop dat ze zich snel beter voelt. Laat je nog even weten wat het nou was?
Groetjes, mama van Gijs.

klinkt idd als de 5e of 6e ziektje!
Als het goed is kan je de vlekjes weg drukken.......als je er op drukt dat ze even weg zijn en weer terug komen. Met de 2 dagen zijn ze weg.

Mijn zoontje had 2 mnd geleden de 6e ziekte.

hoi het is idd de 6e ziekte geweest,en de plekjes zakken nu al aardig af sinds gistermiddag..
ze is ook beter te pas en weer   bijna de oude jayda.
de 1e kinderziekte heeft ze nu dus gehad.bedankt voor jullie reakties!
altijd fijn dat je je vraag hier dan voor kan leggen...thanks! groetjes antoinet

Leuk he als je niet weet wat er aan de hand is en ze zo hangerig zijn. Feline had pas de 5de ziekte en ik zat bij de huisarts. Ik dacht dat ze een allergie had o.i.d.......
Bij een eerste weet je dat ook niet zo goed, maar gelukkig neemt die man me wel serieus en liet hij een plaatje zien, zodat ik ook was gerustgesteld!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan