Help!!

A

Anoniem

Guest
Help!!Mijn dochtertje wil niet meer in bad!Ik weet waarschijnlijk ook waar het door komt..Ze heeft   van de week tijdens het in bad gaan gepoept in het water..Ze begon daarna heel hard te huilen,wij haar uit het bad gehaald en het was over..Ik ben vandaag alleen met haar,dus dacht,laat ik het weer eens proberen..Eerst bad vol laten lopen,geen sop erin,zodat ze kan zien dat er geen poepje in lag,al haar speeltjes in het bad,maar ze begon direct weer met huilen,en wilde eruit.Toen was het dus weer gelijk over...
Ik ken haar niet anders als een waterratje,dus sta er nogal van te kijken eigenlijk...

Iemand tips...??

Groetjes Elma,mama van Fleur

weet niet hoe oud ze is maar haar het lege bad laten zien.
Laten merken dat er echt niks in ligt en dan het samen vol laten lopen .
Of misschien samen een pop of beer of weet ik veel wat in badje doen.

Weet het anders ook niet

Hoi Elma,

Wat een lastig probleem. Ik weet eigenlijk ook niet wat je kunt doen. Ik zou zeggen volhouden, dus gewoon blijven proberen. Of haar in een leeg bad zetten en het dan met haar er in vol laten lopen. Heel veel succes er mee en laat je even weten wat je gedaan hebt en of het hielp?

groetjes Linda

Hoi Elma,

Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem als jij! Alleen gaat justin niet meer in bad, maar onder de douche. Maar sinds een week wil ie niet meer! Hij schreeuwt de hele boel bij elkaar zodra ik het water laat lopen. hij raakt dan echt overstuur en weet ook even niet meer wat ik moet doen. Ik douche hem dan maar gauw, want hij moet toch schoon worden! Maar ik vind het wel heel zielig voor hem. Dus ik hoop dat dit een fase is, die gauw afgelopen is! Zodat onze kleintjes weer plezier hebben met bad/douchen!

groetjes mirjam

Hoi,

Wat vervelend zeg! Feline gaat altijd onder de douche en zij vind het heel vervelend om haar haren te wassen. En het gaat dan meer om de waterstraal dan om de shampoo.
Misschien is het inderdaad een idee om het badje langzaam vol te laten lopen met water en haar er vast in te zetten. Of misschien haar erbij laten als je het vult?

groetjes Mariska

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's..Ik ga het morgen maar weer  eens proberen...Ben benieuwd..

Groetjes Elma,mama van Fleur

Hoi hoi,

Is het misschien een idee om samen met haar in bad te gaan. Doe dat dan als je partner thuis is. Ga eerst zelf in bad zitten en laat haar zien dat je het leuk vindt. Vervolgens kan je partner haar dan uitkleden en haar aan jou geven. Dan kunnen jullie lekker samen spetteren en ziet ze misschien weer dat het heel leuk is om in bad te gaan.

Succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan