HELP!

Het lijkt wel of ik opeens niks meer heb! Sinds gisteravond voelen m'n borsten zo leeg en Jim heeft niet genoeg als ik 1 borst geef, dus heb ik nu net pas ook de andere aangeboden. Nu lijkt ie eventjes tevreden, maar kan het zijn dat het opeens op is?
En welke borst moet ik hem straks als eerste aanbieden? Die hij als laatste heeft gehad?

Dus je snapt: help wat moet ik doen?!

Groetjes Sandra

Hi nog een keer,
Je melk kan niet op zijn.
Als je bv geeft blijft je lichaam dit gewoon aanmaken, gewoon doorgaan met voeden.
Ik heb dit een aantal weken geleden ook gehad, maar nu is alles weer ok.
Kan zo'n dipje zijn, als je kindje nu ook wat vaker komt, gewoon aanleggen.
Succes meis, ik zal vanavond nog even kijken of je hebt gereageerd.
X

hoi hoi

je moet in ieder geval als eerste de borst geven waar hij het laatste uit gedronken heeft als je twee borsten geeft.
en borstvoeding is niet zomaar op hoor ik ben 5 weken geleden gestopt met borstvoeding geven en er komt nog steeds uit
denk dat het regeldagen zijn dan wil de kleine meer maar dat moet wel aangemaakt worden, dus aanleggen als de kleine komt
en als je twijfelt kun je altijd cb bellen

sterkte verder
groetjes danielle

Hoi,
ken je het borstvoedingsforum al? Daar kun je ook altijd erg goed terecht met "paniekaanvallen" en vragen over BV. Naast dit forum is dat mijn steunpilaar. Daar lezen en schrijven ook deskundigen van de vereniging borstvoeding natuurlijk mee.
www.borstvoedingsforum.nl
Veel succes!
Miek

Terug
Bovenaan